Ja ? Ow ik heb die van Havo gemaakt.quote:
Ja die was omgewisseld met het VWO examen ofzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Havo Nederlands had vorig jaar juist een hele hoge norm, 1.8 ofzo. Vwo had 0.0
Serieus, was dat het? Kan me haast niet voorstellen. Zou echt falend zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja die was omgewisseld met het VWO examen ofzo...![]()
![]()
Maar ze durven hun fout niet te erkennen.![]()
Mijn Nederlands leraar zei dat en de andere Nederlands lerares ook. Maar alles moest stil gehouden worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Serieus, was dat het? Kan me haast niet voorstellen. Zou echt falend zijn
Echt slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn Nederlands leraar zei dat en de andere Nederlands lerares ook. Maar alles moest stil gehouden worden.
Ik neem gewoon boek 2 en 3 door van getal en ruimte en dan vooral gewoon de kansberekeningen en nominale en binominale verdeling. Voor de rest is het gewoon weten hoe je formules moet gebruiken en is het logisch nadenken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Internepper het volgende:
Ik meld me hier maar eens. Ben flink sog aan het vertonen.
Weet iemand wat je toevallig moet kennen van wiskunde a havo? Wij hebben boeken van Getal&Ruimte..
Oké dankjewel, dan lees ik boek 2 en 3 maar eens een keer door.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de boek 2 en 3 door van getal en ruimte en dan vooral gewoon de kansberekeningen en nominale en binominale verdeling. Voor de rest is het gewoon weten hoe je formules moet gebruiken en is het logisch nadenken.
Boek 1, 2 en 3 hoor! Met uitzondering van de hoofdstukken waar 'SE' bij staat. Dat is geloof ik alleen Statistiekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oké dankjewel, dan lees ik boek 2 en 3 maar eens een keer door.
Welkom bij de club.quote:
Agreedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef BundyChen het volgende:
Begon vandaag met een major-sog maar sinds de middag effectief bezig geweest met Nederlands. En pak nu mn scheikunde boek, leuk is anders maar als je doorgaat is het fijner dan steeds stoppen. Beginnen is nog altijd het moeilijkste!
Inderdaad, examen van vorig jaar bekeken en moet zeggen dat daar meer economische inzicht bij kwam te kijken dan echte kennis uit het boek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef Internepper het volgende:
Ik heb vandaag 1 zo'n klein kutboekje van economie geleerd.. heb het idee dat ik economie ook wel zonder te leren voldoende kan maken. Ik wilde eigenlijk 's avonds ook nog gaan leren maar dat ga ik nu niet meer doen. Wat houd ik mezelf toch voor de gek
![]()
.
Indeed. Heb ik een samengevat boekje doorgenomen en alles is gewoon heel logisch. Veel oorzaak gevolg. En het examen van vorig heb ik ook redelijk gemaakt. Dus hopen dat het niveau ongeveer het zelfde is dit jaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad, examen van vorig jaar bekeken en moet zeggen dat daar meer economische inzicht bij kwam te kijken dan echte kennis uit het boek.
Hooguit wat kennis ophelderen dus, net zoals dat geldt voor de meeste bčtavakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |