Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Internepper het volgende:
Vandaag niks gedaan, want weer, tv en computer. Ben van plan morgen echt te gaan leren zodat ik 's avonds kan zeggen dat ik een keer echt wat gedaan heb! Morgen begint trouwens onze facultatieve lesweek, wel jammer dat ik dan alsnog moet gaan leren thuis
.
Al 3 weken facultatieve lesweekquote:
Drie weken vrijheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Al 3 weken facultatieve lesweekEn in die weken bizar weinig uitgevoerd ben alleen op de donderdag naar school geweest om PO's van economie te maken
Teveel vrijheidquote:
Ga maar hbo doen danquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Teveel vrijheidKan beter verplicht naar de lessen gaan.
Moet maar dan.quote:
slapen belangrijker vinden dan de sc in exaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef Ezell het volgende:
Nee, de meeste mensen liggen waarschijnlijk nog te slapen.
Fok! belangrijker vinden dan het het het leven offline.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
slapen belangrijker vinden dan de sc in exa
omg heb je die cijferlijst nu nog niet :quote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef yosander het volgende:
Morge. Even een examen Nederlands maken en straks naar school voor de examenfoto en het afhalen van de SE-cijferlijst
.
Ik ook niet.quote:
Nee doe eerder andersom. Moet een paar dingen nog opfrissen, dus die ga ik nog even weer leren en als ik dat allemaal weer weet kan ik ook gewoon al die opgaven wel maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef -tape- het volgende:
Zijn er hier meer mensen die niet puur de 'stof' leren voor de examens maar alleen examens van vorige jaren oefenen? Ik kan me er echt niet toe zetten om te gaan leren uit een boek
haten op fokquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fok! belangrijker vinden dan het het het leven offline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |