Nee doe eerder andersom. Moet een paar dingen nog opfrissen, dus die ga ik nog even weer leren en als ik dat allemaal weer weet kan ik ook gewoon al die opgaven wel maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef -tape- het volgende:
Zijn er hier meer mensen die niet puur de 'stof' leren voor de examens maar alleen examens van vorige jaren oefenen? Ik kan me er echt niet toe zetten om te gaan leren uit een boek
haten op fokquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fok! belangrijker vinden dan het het het leven offline.
Gouden ticket?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:28 schreef handboek het volgende:
Hebben jullie ook jullie gouden ticket al vol gestampt met formules en samenvattingen?
Grafische rekenmachine, je mag voor bijna alle wiskundige vakken je grm gebruiken. Hierin mag, lees moet, je alle begrippen en/of formules zetten. Een legaal spiekbriefje...quote:
Die heb ik alquote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Ezell het volgende:
Liever niet, geef mij maar nog een extra weekje meivakantie.
Facultatieve lessen zeker? Dat heb ik ook, maar ik bedoel echt twee weken meivakantie en daarna een facultatieve lesweek.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
Die heb ik al. Maar met de examens in het vooruitzicht word ik daar ook niet vrolijk van. Liever nu examens en een week eerder zomervakantie
.
Dat heeft bijna geen zin.. Formules oke, dat wel. Maar samenvattingen zou je inprincipe al moeten weten. En het is en het blijft toepassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:28 schreef handboek het volgende:
Hebben jullie ook jullie gouden ticket al vol gestampt met formules en samenvattingen?
Ik heb vandaag een examentraining van M&O bijgewoond (in Leiden). Damn, ik begin het weer leuk te vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef Verras het volgende:
Dat M&O gaat er maar niet in heik zie er echt tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |