Ja mooi spul he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zei het als grap, maar het is dus echt zo.Seizoenswinkel op 300 meter van mijn huis. Maar of ze daar nu nog goei spul hebben weet ik niet. Ik kan zaterdag met Tombo en Ing gaan sjoppen.
![]()
Verder kwam in jullie zoektocht van alles langs variėrend vantot
tot
[..]
Als dat kan (Greys, jij hebt hem live in huis) wil ik hem wel bestellen.
Ik ga kijken! (misschien morgen al!)quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi spul he?
Kan jij zaterdag anders ff kijken of ze zo'n schmink blokje hebben waar roodwitblauw al naast elkaar zit?
40/42 leek mij niet echt haalbaar nee.quote:En hij kan op zich wel op een spijkerbroek, moet je wel een maat groter nemen denk ik zodat ie niet te strak zit!
Pompoms! Wil ik!quote:Hij staat op deze site: http://www.keeskonings.com/
En dan links ff de categorie 'I love Holland' zoeken en iets naar beneden scrollen.
Op een andere site stond precies dezelfde voor 40 euro, hier is ie 20
En wij hebben er uit de categorie 'accessoires' nog oranje ponpons bij
Top! Ik vond ze ook leuk.quote:
Eentje voor jou bijbestellen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke foto's![]()
![]()
En Greys in een leuk jurrukie, heb je direct iets aparts voor 27 mei
Waar we overigens nog steeds mee aan de slag moetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Cat en Muis (blijft leuk) wat een heerlijke foto's!
En Muis, mooi je haar zo
Hummer is zo cute! En die Ozzy blijft ook maar gaan he?
Hebben jullie Alice nog gezien of die andere lieve dame die we daar al twee keer gezien hebben?
En heb je ze nog even aan d'r oor getrokken namens Ing inzake de incasso's?
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar we overigens nog steeds mee aan de slag moeten
Alice was er niet, wel andere lieve dames (die alles hebben afgezocht naar Stevie, die zal vast 5 minuten nadat wij weg waren zijn opgedoken).quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Cat en Muis (blijft leuk) wat een heerlijke foto's!
En Muis, mooi je haar zo
Hummer is zo cute! En die Ozzy blijft ook maar gaan he?
Hebben jullie Alice nog gezien of die andere lieve dame die we daar al twee keer gezien hebben?
En heb je ze nog even aan d'r oor getrokken namens Ing inzake de incasso's?
Ook zonder verhuizing en bruiloft heb ik er soms echt geen zin inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Elke keer denk ik 'morgen ff doen', maar dan komt er een verhuizing of een bruiloft of iets anders tussendoor (en dan heb ik geen zin meer![]()
)
Hier!quote:
Hipquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff aan het angry birden en met Ll aan het whatsappen.
Door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |