Goeie ouwe tijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oeh, kijk eens wat ik ergens onderaan m'n youtube kanaal vond.
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Belt het uitzendbureau net waar ik ben. Ik had al gezegd dat als ik vanavond kon werken dat pas vanaf ergens in de avond kon en dat ik het later nog wel zou horen. Nou, whoepie, nu nog eten etc. en werken dan maar
Kut voor je, man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Belt het uitzendbureau net waar ik ben. Ik had al gezegd dat als ik vanavond kon werken dat pas vanaf ergens in de avond kon en dat ik het later nog wel zou horen. Nou, whoepie, nu nog eten etc. en werken dan maar
verdiend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Yeah, spelling is niet mijn beste vak. Gelukkig ben ik in andere dingen weer goed.oke komt ie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bj?
Dat werkt hier niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
Het was meer een opmerking met de bedoeling dat je er niet op reageert.
waar ben je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |