Waarom keek je die woensdag avond niet dan? Pff heb weer lekker lopen janken tijdens het kijken. Hoe vaak ik hem ook zie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Net Schindler's list gekeken. Zelden zo'n goeie film gezien.![]()
Ik heb hem toen ik in de 1e zat al gezien tijdens geschiedenis en dan begrijp je het gewoon hoor. Het is maar net waar je interesses liggen en of je goed oplet, wat in mijn klas niet altijd het geval was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je deze film voor je 17e/18e uberhaupt kijken? Net of je hem dan begrijpt/goed vindt.
of terminator 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Frankii het volgende:
La vita è bella moet je ook eens kijken dan, briljante film.
goed nieuws voor jou er komt een nieuwe terminator moet zich tussen 1&2 afspelen. Met arnie in de film en hopelijk ook sarah weer terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Terminator 1 man. Die oorlog scenesBeter dan die nieuwe terminator shit.
Deze![]()
aah maar toch is T2 mijn favoriet. Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
Terminator. Maar LA Noir wordt ook botervet.
ja vroeger als kind "mam ik voel me niet zo lekker" en dan de hele dag kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wow
Is dat niet ook zo'n beetje de max? die film is al 2.5 uur.
Nou, mijn interesse heeft altijd wel bij WO2 gelegen, maar in de eerste klas was je altijd drukker bezig met indruk maken op van die bakvissen dan met geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem toen ik in de 1e zat al gezien tijdens geschiedenis en dan begrijp je het gewoon hoor. Het is maar net waar je interesses liggen en of je goed oplet, wat in mijn klas niet altijd het geval was.
Toen had ik geen tijd, dus heb ik 'm gedownload. Daarbij heb ik echt een schijthekel aan die kankerreclames om de 10 minuten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom keek je die woensdag avond niet dan? Pff heb weer lekker lopen janken tijdens het kijken. Hoe vaak ik hem ook zie.
ja die 2 heb ik dus niet zo veel gezien judge dredd zelfs maar 1 keerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
En Judge Dredd en Running Man en al die jaren 90 vette shit
ja hiero ik ga em halen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ja wie gaat er allemaal hiero LA Noire halen?
Rockstar Games.
Sowieso, prestige 11.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Fsmxi het volgende:
Blijkbaar is er vanavond DXP op BLOPS, nog mensen die dan gaan spelen?
het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik het zeker doen ja.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het kanjij speelt em eerst uit en dan zeg je tegen mij via chat waar alles ligt enzo dan heb ik een perfect game.
Dan wel even, altijd leuk om extra veel binnen te harken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Fsmxi het volgende:
Blijkbaar is er vanavond DXP op BLOPS, nog mensen die dan gaan spelen?
Classic.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oeh, kijk eens wat ik ergens onderaan m'n youtube kanaal vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |