doe eens niet zo rasciminerend jijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is gehersenspoeld met anti neger doctrines.
Zit op werk, heb hem open in een ander tabblad want heb toch geen geluid hierquote:
Dat is wel laf, ouwe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit op werk, heb hem open in een ander tabblad want heb toch geen geluid hier
Nog een uur en een kwartier voordat ik klaar ben... Ik laat hem aanstaan
hahahahaquote:
Hoi Maurice, welkom op aarde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Net Schindler's list gekeken. Zelden zo'n goeie film gezien.![]()
Waarom zou je deze film voor je 17e/18e uberhaupt kijken? Net of je hem dan begrijpt/goed vindt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Maurice, welkom op aarde.
Hoe lang ben je nou eigenlijk weggeweest?
Omdat daar het meeste smaak in zit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom vinden mensen korstjes lekker om te eten? Van die korstjes op cake bijvoorbeeld, of korstjes van een kroket. Niemand weet het.
Vind ik wel, ik brak vroeger ook altijd een van de toppen eraf, dan schepte ik 'm leeg en at die vulling op en dan deed ik curry en mayo in die lege korst en dan at ik dat op omdat dat het lekkerst was.quote:
Okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik brak vroeger ook altijd een van de toppen eraf, dan schepte ik 'm leeg en at die vulling op en dan deed ik curry en mayo in die lege korst en dan at ik dat op omdat dat het lekkerst was.
Waarom keek je die woensdag avond niet dan? Pff heb weer lekker lopen janken tijdens het kijken. Hoe vaak ik hem ook zie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Net Schindler's list gekeken. Zelden zo'n goeie film gezien.![]()
Ik heb hem toen ik in de 1e zat al gezien tijdens geschiedenis en dan begrijp je het gewoon hoor. Het is maar net waar je interesses liggen en of je goed oplet, wat in mijn klas niet altijd het geval was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je deze film voor je 17e/18e uberhaupt kijken? Net of je hem dan begrijpt/goed vindt.
of terminator 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Frankii het volgende:
La vita è bella moet je ook eens kijken dan, briljante film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |