Ik vind het goed. Hoe laat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:02 schreef Michhas het volgende:
Morgen
Vanavond biertje doen in mijn nieuwe crib Bozz?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Het is mijn eigen keuze. Ik hoefde niet te komen werken (ik geloof dat we vandaag maar met 5 man zijn) maar ik heb achterstallig werk wat ik deze week nog af wil hebben.
Maargoed nu ben ik braaf aanwezig en nog geen enkele motivatie om iets nuttigs te gaan doen
Pierre, je bent een baasquote:
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
Kom net van de tandarts af, 1 september gaan mijn verstandskiezen eruit.
Bij mij ook niet. Ze liggen al zo'n 3 jaar goed en ze zijn nog niet doorgekomen. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, je bent een baas
[..]
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekken
Bij mij normaal ook niet tot vandaag, ze groeien schuin en drukken mijn andere tanden naar voren. En er zitten gaatjes in maar dat merk ik zelf niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, je bent een baas
[..]
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekken
Ze hadden pas tijd eind Augustus. Maar heb er geen last van dus ik wacht het liefst nog een paar maandjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Vreemd dat ze je zo lang laten wachten voordat ze die er uit trekken
Inderdaad, lijkt me ook een stuk prettiger. Of ja... minder niet prettig danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Voor dat soort dingen heb ik het het liefst de dag erna. Anders zit je ook weer 3 maanden te piekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |