quote:
Heujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Heuj
Ik heb nog geen plannen voor dit weekend en ben helemaal zielig alleen thuis
Vrijdag/zaterdagavond jetzt wat te doen?Knap van je hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg ook al of frankert biertje wilde gaan doen, maar meneer heeft geen tijd.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Heuj
Ik heb nog geen plannen voor dit weekend en ben helemaal zielig alleen thuis
Vrijdag/zaterdagavond jetzt wat te doen?Vrijdag al plannen en zaterdag zit ik in Rotterdam, dus dat gaat niet veel wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Die festivals met matige bandjes zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef Bozz187 het volgende:
Goeie morgen mensen.
Het is vandaag freedom day!!
Zuipen!!
Sorry maar als dat mijn dochter was.quote:
Gefeliciteerd, in een filmpje van 45 seconden, meer dan 10 seconden reclame.quote:
Zeiken?quote:
quote:zeiken
Uitspraak: ˈzɛikə(n) (zeikte, heeft gezeikt/gezeken) Werkwoord 1 [Informeel] klagend praten over iets. Synoniem: zeuren. Synoniem: zeveren
Ja dat weet ik. Maar met "Stop eens met zeikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |