Als ze hier maar uit de buurt blijftquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn allang blij dat ze haar kwijt zijn!Daarom hebben ze Maik ook gelijk in beslag genomen, die mag haar niet dumpen, maar moet haar mee tronen naar ergens aan de andere kant van NL
Stoken , zuipen en dan van alles doen wat je niet meer weet dag erna en dan het janken dat is normaal gedragquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
en Jo dan? Als het alleen even niet om haar gaat zit ze te janken achter haar bedje, dat vind ik nog veel vreemder.
Ga jij je mond spoelen, je bedoeld als de gemiddelde 18 jarige vrouw misschien??quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
op de sex in beeld na denk ik dat haar gedrag niet zoveel afwijkt van de gemiddelde 31 jarige vrouw in real life hoor......
Normaal gedrag is het ook weer niet maar ik denk dat heel veel vrouwen na een avond stappen daar last van hebben....quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Stoken , zuipen en dan van alles doen wat je niet meer weet dag erna en dan het janken dat is normaal gedrag
Sterker nog, een puber van 14 of 15 zou dit gedrag vertonen maar niet iemand van 31...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ga jij je mond spoelen, je bedoeld als de gemiddelde 18 jarige vrouw misschien??
Er zijn ook mensen die kunnen huilen op commando.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zoals iemand die erg emotioneel is en snel huilt dan?
vergis je niet en betrek het niet op jezelf aub.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Sterker nog, een puber van 14 of 15 zou dit gedrag vertonen maar niet iemand van 31...
Jo bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die kunnen huilen op commando.
Uh ik heb net zo een probleempje hoor, ook al voel ik er niks bij, als iemand snottert, snotter ik verdorie mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die kunnen huilen op commando.
Ze zou mijn dochter kunnen zijn qua leeftijd, is ze gelukkig niet want dan zou ik haar nu nog aborteren...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
vergis je niet en betrek het niet op jezelf aub.....
Ik ben altijd degene die een glasje water gaat halen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Uh ik heb net zo een probleempje hoor, ook al voel ik er niks bij, als iemand snottert, snotter ik verdorie mee.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ze zou mijn dochter kunnen zijn qua leeftijd, is ze gelukkig niet want dan zou ik haar nu nog aborteren...
[..]
Ze zou mijn dochter kunnen zijn qua leeftijd, is ze gelukkig niet want dan zou ik haar nu nog aborteren...
Denk het niet ligt eraan wat voor dronk je heb sommige worden vrolijk van een borrel zij geil en gaat janken als je weet dat je zulk gedrag gaat vertonen zo ik me toch maar is even gaan inhouden als 31 jarig vrouwtje en een borrel minder nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
Normaal gedrag is het ook weer niet maar ik denk dat heel veel vrouwen na een avond stappen daar last van hebben....
[..]
misschien zie ikhet wel verkeerd danquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Denk het niet ligt eraan wat voor dronk je heb sommige worden vrolijk van een borrel zij geil en gaat janken als je weet dat je zulk gedrag gaat vertonen zo ik me toch maar is even gaan inhouden als 31 jarig vrouwtje en een borrel minder nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |