Nee daar kunnen ze bij Net 5 alles aan ophangen , met die zin!!quote:
ikzie liever Jo vertrekken die draak, verziekt de hele sfeer daar....quote:
Zo die mag zijn gezicht wel eens gaan strijken zeg!quote:
Tis eerder Mo die loopt zieken daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
ikzie liever Jo vertrekken die draak, verziekt de hele sfeer daar....
Ik hoop het ook, maar mijn gevoel (ja daar is het weerquote:
Please zeg... dan kap ik echt met kijken....quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar mijn gevoel (ja daar is het weer) zegt dat Karim gaat. Of heel misschien Sharon (na vannacht) maar Mo zeer zeker niet.
Nee degene met het meest liederlijke gedrag daar kunnen ze nog wat mee, in dat geflopte programma!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar mijn gevoel (ja daar is het weer) zegt dat Karim gaat. Of heel misschien Sharon (na vannacht) maar Mo zeer zeker niet.
Wie stemt er nou op Mo ze word hier afgezeken op facebook en hyvesquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee degene met het meest liederlijke gedrag daar kunnen ze nog wat mee, in dat geflopte programma!
Helaas wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee degene met het meest liederlijke gedrag daar kunnen ze nog wat mee, in dat geflopte programma!
mede omdat zij Jo niet moet hoor.Wanneer jo er niet is is Mo best te pruimen hoor...quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Tis eerder Mo die loopt zieken daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |