niet ter lang. Ga zsm wanneer je ergens in de buurt van een foto winkel komt. Als het foto's zijn die je wil bewaren kan je beter niet de uiterste datum proberen te zoekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
Oké, bedankt! Hoelang zouden jullie nog maximaal wachten om de foto's te laten ontwikkelen?
Het zijn foto's die ik nog wil bewaren, dus ik denk dat ik ze deze week maar ergens laat ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
niet ter lang. Ga zsm wanneer je ergens in de buurt van een foto winkel komt. Als het foto's zijn die je wil bewaren kan je beter niet de uiterste datum proberen te zoeken
Vet! Ik heb hier ook nog een wegwerpcamera liggen die 2/3 jaar geleden moest worden ontwikkeld, dus dat is dan wel het proberen waard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Flurry het volgende:
Gewoon doen, ik heb 2 fotorolletjes 8 jaar na dato laten ontwikkelen en die foto's waren prima. Geniaal om dan terug te zien wat er geschoten is
joh ik heb er laten ontwikkelen die al 5 jaar overdatum waren.. perfecte foto'squote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Ezell het volgende:
Ik zag net dat ik mijn wegwerpcamera voor 05/2011 moest laten ontwikkelen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb iets van 17 foto's gemaakt, dus ik zou het erg zonde vinden om de camera weg te gooien. Wat kan ik hiermee doen? Zou ik de foto's alsnog kunnen laten ontwikkelen?
05-2011quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Wie weet levert het zo'n retro-effect op, alsof ze in de jaren 70 geschoten zijn. Ook grappig.
vol of leeg? als ze leeg zijn verkoop je ze?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Nooit bij stilgestaan. Ik heb nog wat rolletjes uit 2004
Vol. Die ik nog moet laten ontwikkelen dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef T42 het volgende:
[..]
vol of leeg? als ze leeg zijn verkoop je ze?
ts is denk ik blijven hangen in de hema
heb al een hele koelkast vol polaroid, 8mm film en fotorolletjes liggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef john_ven24 het volgende:
Als je nog meer rolletjes of camera's hebt die over de datum gaan, kun je ze in je koelkast bewaren, of beter nog in de vriezer, dat vertraagd het verouderingsproces vrijwel geheel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |