Net of Botox bij de drogist te verkrijgen is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef LasTeR het volgende:
Syneo gaat zweten tegen in je oksel, hierdoor kan het erger worden op andere plekken. Het zorgt er niet voor dat de geur verdwijnt, hiervoor kun je alsnog
een deodorant gebruiken.
En anders > Botox.
Zie je mij dat typen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Net of Botox bij de drogist te verkrijgen is.
Mooi.quote:
Kan ook door je jeugdigheid komen. Eet je gezond? Dat scheelt misschien ook wel in de geur van het zweet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Keepittogether het volgende:
En hoe denk je dat een 16jarig iemand botox kan betalen?
Ja ik eet heel gezond, veel groente en fruit en bijna nooit snoep. Mijn moeder zegt dat ze me nooit ruikt maar ik ruik het zelf altijd, of ben ik gewoon paranoie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kan ook door je jeugdigheid komen. Eet je gezond? Dat scheelt misschien ook wel in de geur van het zweet.
Helaas zeggen veel ouders niet snel de waarheid (als het negatief is) als het gaat om het zelfvertrouwen van hun kind..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Ja ik eet heel gezond, veel groente en fruit en bijna nooit snoep. Mijn moeder zegt dat ze me nooit ruikt maar ik ruik het zelf altijd, of ben ik gewoon paranoie?
nee, je moet gewoon je bovenlip is wassen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Ja ik eet heel gezond, veel groente en fruit en bijna nooit snoep. Mijn moeder zegt dat ze me nooit ruikt maar ik ruik het zelf altijd, of ben ik gewoon paranoie?
Odorex.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:22 schreef electrocrash het volgende:
Welke deo is dan wel goed? Nivea,Rexona?
Nee mijn moeder liegt niet over zulke dingen tegen me. Ze zegt het heus wel als ik stink.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Cinch het volgende:
[..]
Helaas zeggen veel ouders niet snel de waarheid (als het negatief is) als het gaat om het zelfvertrouwen van hun kind..
Rollers werken bij mij ook het beste, ik gebruik altijd Nivea. Ik ken een paar mensen die ook zichzelf roken en overgestapt zijn op rollers, veel chiller.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef electronique het volgende:
Dove original. en dan bij voorkeur zo´n roller. geen andere deo werkt voor mij beter. (is unisex, dus niet alleen voor vrouwen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |