Nadal over Llodra: "I will have to play my best to have chance, no? Is my best sufrace."quote:
Nee, inderdaad. Heb je de twee punten gezien die ik net bedoelde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Norrage het volgende:
Llodra doet zijn best, en best goed...maar Rafa is gewoon te goed...niet normaal....
Jazeker...te absurd voor woorden....vooral die ene die hij op zijn voeten kreegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, inderdaad. Zag je de twee puten van Nadal die
[..]
Nee, inderdaad. Heb je de twee punten gezien die ik net bedoelde?
En niet vergeten verschrikkelijk veel UE'squote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef TheGeneral het volgende:
Federer weer met zijn 2e service return dropshot.
Die nemen op de koop toe met af en toe die briljante ballenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En niet vergeten verschrikkelijk veel UE's
Wel geholpen door de windquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die nemen op de koop toe met af en toe die briljante ballen.
Weer zo'n bazendropshot.
Die bal leek mij vrij onhaalbaar. Door het effect draaid hij ook nog steeds meer weg. Ik had in ieder geval niet het gevoel dat hij die nog kon halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Federer wel aardig wat ballen laat lopen. Net al op 0-15 en ook de laatste twee punten. Zo onhaalbaar was die stopvolley toch niet. Nadal had hem nog wel gehaald lijkt me.
Is het ook niet. Veel slechte stuiters, ballen die ineens vrij dood vallen. Was volgens mij vorig jaar ook al zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef rooneyelst het volgende:
Heb het idee dat het gravel ook niet optimaal is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |