quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Footsoldier het volgende:
Je moet meer voor jezelf opkomen, helemaal als je moeder je wakker gaat maken omdat ze wilt dat je eieren voor haar en je pa kookt. Gewoon zeggen dat ze dat zelf wel kunnen doen omdat je slecht geslapen hebt.
En dan doe je het en eet ze het niet op? Volgende keer gewoon een ongekookt eitje onder haar kussen leggen zal dr wel leren.
Ik vind je nog lief, als mijn ouders dat zouden flikken had ik ze 'n paar rauwe eieren naar hun hoofd gegooid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Footsoldier het volgende:
Je moet meer voor jezelf opkomen, helemaal als je moeder je wakker gaat maken omdat ze wilt dat je eieren voor haar en je pa kookt. Gewoon zeggen dat ze dat zelf wel kunnen doen omdat je slecht geslapen hebt.
En dan doe je het en eet ze het niet op? Volgende keer gewoon een ongekookt eitje onder haar kussen leggen zal dr wel leren.
Op de vraag "of dat wat later kon"?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef summer2bird het volgende:
Hi, wederom moet ik weer even wat kwijt:
Heb vannacht slecht geslapen, nadat ik om 7 uur eindelijk in slaap viel, maakte mijn moeder om 9 uur mijn deur open en maakte mij wakker door luid in de deuropening te zeggen dat mijn vader en zij gekookte eitjes wilde. Op de vraag of dat wat later kon liep ze boos weer terug naar haar kamer.
Ik heb dit met tranen in mn ogen gelezen... Ik vind je een ontzettend mooi meisje. Schaam je niet. Probeer zelfvertrouwen te kweken. Ga rustig sporten op een sportschool. Leer jezelf mooi vinden. Vriendschap is idd heel belangrijk... Je wordt niet meer gepest, je bent naar de pub geweest. Ontzettend goed! Leer mensen beter kennen, mensen zullen je leuk vinden....quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Hi, dit wordt een lang verhaal, mijn excuses ervoor alvast.
Probeer eens een goede multivitamine pil zoals Solgar of Alive! Womensquote:Ook heb ik lichamelijke klachten waarvan ik niks zeg. Bijv. pijn op de borst+ drukkend gevoel, omhoogkomend maagzuur, hoofdpijn, steken in zij zonder reden.
- wat zijn het voor luie ouders dat ze jou je bed uittrappen om eieren te koken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef summer2bird het volgende:
Heb vannacht slecht geslapen, nadat ik om 7 uur eindelijk in slaap viel, maakte mijn moeder om 9 uur mijn deur open en maakte mij wakker door luid in de deuropening te zeggen dat mijn vader en zij gekookte eitjes wilde. Op de vraag of dat wat later kon liep ze boos weer terug naar haar kamer.
Ik dus naar beneden, nadat ik chagarijnig mijn deur had dichtgesmeten.
Eitjes gekookt en weet terug naar bed.
Om 10 uur kom ik naar beneden en het eerste wat mij opviel was dat iedereen (paps,mams) mij negeerde. Ik ontbijt maken, en het viel mij op dat mijn moeder haar ei niet op had gegeten maar had laten liggen, mijn vader had wel alle eieren opgegeten die voor hem waren.
Ik ging naar boven, mij omkleden en toen vroeg ik aan mijn moeder waanneer ze die intakeformulieren ging ondertekenen, geen antwoord. Ze sloeg de deur van d'r kamer zelfs voor mijn neus dicht.
Ik naar beneden, ik werd helemaal doodgezwegen. Niemand antwoorde ergens op, net alsof ik er niet toe deed.
En toen vroeg ik of zij mijn intakeformulieren nog ging ondertekenen en als antwoord kreeg ik dat mijn vader zich aan mij irriteerde, ik egocentrisch ben, het nooit verteld had van die formulieren (gisteren nog gezegd, meerdere malen zelfs) en dat ik iedereen chanteerde.
Toen moest ik naar mijn kamer want mijn vader had genoeg van mij en irriteerde zich zo erg aan mij dat ik weg moest.
Ook zei mijn vader dat ik die formulieren wel kon vergeten, het was toch allemaal mijn schuld dat ik er zo laat mee kom (gisteren heb ik die krengen gekregen, kon niet eerder en morgen moeten ze ingeleverd worden)
En als klap op de vuurpijl riep mijn moeder net naar boven dat ik zachter moest huilen, anders kon ik net zo goed in de voortuin zitten, als de hele buurt het moest horen en dat ik aan het hyperventileren op een gegeven moment was, dat was ook aanstellerij.
Wat moet ik nu? Ik vervals gewoon d'r handtekening.
Als ik nu naar beneden ga wordt ik gewoon doodgezwegen. Niemand kijkt om, praat met mij.
Die formulieren zijn trouwens voor de intake van havo5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |