abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:47:40 #151
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98873689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Footsoldier het volgende:
Je moet meer voor jezelf opkomen, helemaal als je moeder je wakker gaat maken omdat ze wilt dat je eieren voor haar en je pa kookt. Gewoon zeggen dat ze dat zelf wel kunnen doen omdat je slecht geslapen hebt.
En dan doe je het en eet ze het niet op? Volgende keer gewoon een ongekookt eitje onder haar kussen leggen zal dr wel leren.
:D :')

Maar OT,
Heftig verhaal TS. Sterkte, en probeer idd wat sterker in je schoenen te staan, hoe moeilijk dit ook is. :) En vooral praat er goed over met je Psycholoog, die mensen zijn er voor.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98877178
Veel meer kan ik er ook niet van maken schat.. Kom voor jezelf op en vooral ALS jezelf. Je bent hoe je bent, echte vrienden horen dat te respecteren en als ze dat niet kunnen WIL je ze ook niet als vrienden hebben.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:12:18 #153
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98878955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Footsoldier het volgende:
Je moet meer voor jezelf opkomen, helemaal als je moeder je wakker gaat maken omdat ze wilt dat je eieren voor haar en je pa kookt. Gewoon zeggen dat ze dat zelf wel kunnen doen omdat je slecht geslapen hebt.
En dan doe je het en eet ze het niet op? Volgende keer gewoon een ongekookt eitje onder haar kussen leggen zal dr wel leren.
Ik vind je nog lief, als mijn ouders dat zouden flikken had ik ze 'n paar rauwe eieren naar hun hoofd gegooid. :P En TS moet hetzelfde doen, niet over je laten lopen en zo snel mogelijk proberen uit huis te gaan. :)
Hallon!
pi_98879899
quote:
18s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef summer2bird het volgende:
Hi, wederom moet ik weer even wat kwijt:

Heb vannacht slecht geslapen, nadat ik om 7 uur eindelijk in slaap viel, maakte mijn moeder om 9 uur mijn deur open en maakte mij wakker door luid in de deuropening te zeggen dat mijn vader en zij gekookte eitjes wilde. Op de vraag of dat wat later kon liep ze boos weer terug naar haar kamer.
Op de vraag "of dat wat later kon"? :? Hier had haar antwoord moeten staan op de vraag of haar iets aan d'r handen mankeert. Kom op hé, het is prima als je een eitje voor iemand kookt, maar je bent geen slaaf ofzo. 't Is blijkbaar echt tijd om het huis uit te gaan, ook als ik de rest van je verhaal zo lees... Het klinkt misschien wat lullig, maar met zulke mensen had ik allang alle contact verbroken.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:52:43 #155
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_98880570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Hi, dit wordt een lang verhaal, mijn excuses ervoor alvast.

Ik heb dit met tranen in mn ogen gelezen... Ik vind je een ontzettend mooi meisje. Schaam je niet. Probeer zelfvertrouwen te kweken. Ga rustig sporten op een sportschool. Leer jezelf mooi vinden. Vriendschap is idd heel belangrijk... Je wordt niet meer gepest, je bent naar de pub geweest. Ontzettend goed! Leer mensen beter kennen, mensen zullen je leuk vinden.... :)

[ Bericht 86% gewijzigd door JoeyT op 30-06-2011 20:59:40 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_98880600
Niet leuk als je ouders zo samenspannen om jou zo over de pis te helpen. En volgens mij hebben die sufferds niet eens door dat wat ze doen niet helpt het probleem te verhelpen. Je wordt hier alleen maar radelozer van met minder behoefte dingen met anderen te delen.

Ik hoop dat je snel uit huis kunt, want als er iets goed is in bepaalde gevallen dan is het dat wel. :).
  vrijdag 1 juli 2011 @ 04:25:13 #157
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_98895027
Je had Bob destijds van de trap af moeten flikkeren :N

quote:
Ook heb ik lichamelijke klachten waarvan ik niks zeg. Bijv. pijn op de borst+ drukkend gevoel, omhoogkomend maagzuur, hoofdpijn, steken in zij zonder reden.
Probeer eens een goede multivitamine pil zoals Solgar of Alive! Womens
http://bodyenfitshop.nl/vitamines-vrouwen

Ga eens sporten, bij voorkeur een intensieve vechtsport (bjj, kickboksen, krav maga), is goed voor je zelfvertrouwen (geest) en conditie (lichaam).

[ Bericht 67% gewijzigd door slashdotter3 op 01-07-2011 04:31:38 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 05:15:01 #158
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_98895190
quote:
18s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef summer2bird het volgende:
Heb vannacht slecht geslapen, nadat ik om 7 uur eindelijk in slaap viel, maakte mijn moeder om 9 uur mijn deur open en maakte mij wakker door luid in de deuropening te zeggen dat mijn vader en zij gekookte eitjes wilde. Op de vraag of dat wat later kon liep ze boos weer terug naar haar kamer.

Ik dus naar beneden, nadat ik chagarijnig mijn deur had dichtgesmeten. :@
Eitjes gekookt en weet terug naar bed.
Om 10 uur kom ik naar beneden en het eerste wat mij opviel was dat iedereen (paps,mams) mij negeerde. Ik ontbijt maken, en het viel mij op dat mijn moeder haar ei niet op had gegeten maar had laten liggen, mijn vader had wel alle eieren opgegeten die voor hem waren.
Ik ging naar boven, mij omkleden en toen vroeg ik aan mijn moeder waanneer ze die intakeformulieren ging ondertekenen, geen antwoord. Ze sloeg de deur van d'r kamer zelfs voor mijn neus dicht.

Ik naar beneden, ik werd helemaal doodgezwegen. Niemand antwoorde ergens op, net alsof ik er niet toe deed.
En toen vroeg ik of zij mijn intakeformulieren nog ging ondertekenen en als antwoord kreeg ik dat mijn vader zich aan mij irriteerde, ik egocentrisch ben, het nooit verteld had van die formulieren (gisteren nog gezegd, meerdere malen zelfs) en dat ik iedereen chanteerde.

Toen moest ik naar mijn kamer want mijn vader had genoeg van mij en irriteerde zich zo erg aan mij dat ik weg moest.
Ook zei mijn vader dat ik die formulieren wel kon vergeten, het was toch allemaal mijn schuld dat ik er zo laat mee kom (gisteren heb ik die krengen gekregen, kon niet eerder en morgen moeten ze ingeleverd worden)

En als klap op de vuurpijl riep mijn moeder net naar boven dat ik zachter moest huilen, anders kon ik net zo goed in de voortuin zitten, als de hele buurt het moest horen en dat ik aan het hyperventileren op een gegeven moment was, dat was ook aanstellerij.

Wat moet ik nu? Ik vervals gewoon d'r handtekening.
:X

Als ik nu naar beneden ga wordt ik gewoon doodgezwegen. Niemand kijkt om, praat met mij.

Die formulieren zijn trouwens voor de intake van havo5.
- wat zijn het voor luie ouders dat ze jou je bed uittrappen om eieren te koken?
- ik wilde bij het lezen van je verhaal al voorstellen gewoon die handtekening te vervalsen, gelukkig kwam je daar zelf ook al op. Tevens raad ik je aan om gelijk ff een kopie of scan van hun paspoorten te maken, als je in de toekomst weer ruzie op een cruciaal moment krijgt en je hebt hun medewerking nodig (zoals kopie paspoort) kunnen ze je daar niet meer mee pakken/chanteren. Maar goed, als je binnenkort 18 wordt heb je je ouders niet meer nodig voor dat soort zaken.
- als je 18 bent trouwens gelijk inschrijven bij woningbouw verenigingen. Kan je woonduur opbouwen. Sowieso gaat je leven drastisch positief veranderen als je naar het hoger onderwijs gaat en op kamers gaat wonen.
pi_98895208
Ik heb er ook nog steeds gevolgen van, heb nu scheit aan iedereen.
pi_98938347
pi_100293870
Hey... Ik moet heel even wat kwijt.

Enorm bedankt voor de lieve en helpvolle reactie's en pm's.

Ik heb besloten om ermee te kappen.
Met het leven bedoel ik.

Ik ben het zat. De avonden zijn het ergst. Dan voel ik me zo alleen.

Ik ben ontslagen bij de keurslager waar ik werkte. 2 weken geleden ben ik aangenomen bij de Wibra.
Maar ik heb zo'n stress om dat baantje, doe ik het wel goed, stel ik niemand teleur enzo.
Mijn moeder was langsgeweest toen ik aan het werk was, en toen ik thuis kwam zei ze dat ik het heel slecht deed en dat mijn collega's me ook wel slecht vonden enzo.

Ik wil zo graag op mezelf wonen maar ik kan dat niet met mijn inkomen + als ik op mezelf woon dan ben ik helemaal in mijn uppie...

Ik denk eraan om mezelf om te brengen door chloroform in te ademen.

Ik ben zo fucking in de war en in de stress.

Als ik dit niet eens aankan, hoe zou dat dan later moeten?! Niet dus.

Ik ben zo in de war, en ik kan er met niemand over praten. De psygiologe zie ik pas volgende week (nadat ik d'r 5 weken niet had gezien omdat ze op vakantie ging) en met mijn ouders valt niet te praten omdat zelfmoord egoistisch is en als ik ergens mee zit moet ik maar met de psychiologe praten. Die er dus niet is.

Sorry voor de spelfouten.

Ik ben gewoon enorm in de war.

Sorry.
Twiddel
pi_100293939
wat
pi_100294279
!! Niet doen !! Zie ook de hulpverleningspagina, hier is er een. 24 uur per dag:

113Online
Zelfmoord, zelfdoding, niet meer willen leven of suïcide. Hoe je het ook noemt, bij 113Online kun je hierover praten. Anoniem, vrij en open. Via de telefoon, e-mail of chat. Je kunt 24 uur per dag vertellen over je angst, depressiviteit en gepieker. Ook bereikbaar via: 0900-1130113

Het is altijd mogelijk om je leven beter te maken!!!!
pi_100294558
Je moet de volgende houding proberen aan te nemen: Dont Give A Fuck, alleen zonder Gothic te worden. En wat initiatief nemen in dingen die je graag zou willen doen maar nog niet gedaan heb.
pi_100294846
Ik hoop dat het niet waar is...

EDIT: ik denk een goede reactie van Some person
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:30:30 #166
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100295485
Believe me don't do that!
Ik bedoel owke ik heb ook al 3 zelfmoordpogingen op mijn naam staan. Wat maar heel weinig mensen weten. Alleen het is geen oplossing. Ben zelf ook jaren gepest. Ik weet hoe je je voelt op die momenten. Maar alsjeblieft pleeg nou geen zelfmoord. Het leven heeft altijd zin. Heb schijt aan de rest.

Van mijn basisschool heb ik 6 jaar lang altijd apart in een hoekje gezeten. Omdat ik gewoon niet kon functioneren in de klas op een normale manier. Ik was autistisch en werd altijd gepest omdat ik anders was dan de rest. Op het VMBO ging het verder. Ik heb me 2 keer proberen op te hangen en 1x me polsen door willen snijden. Omdat ik het gewoon allemaal niet aan kon. Vechten deed ik dagelijks ten gevolge van pesterijen die uit de hand liepen. Mensen begrepen mij niet. Ze begrepen mijn gedrag niet. Alleen dat werd veroorzaakt door een lichtelijke beperking. Een stoornis op het autistisch spectrum genaamd Syndroom van Asperger.

Alsjeblieft pleeg geen zelfmoord. De littekens staan bij mij nog overal ik word er dagelijks aan herinnerd alleen het lost niks op. Littekens van pogingen die ik gedaan heb staan er. Ze herinneren mij er aan. Aan het feit dat ik bijna de pijp uit was. Niks doet meer pijn dan om dat te zien. Jij bent weg je ouders of wie dan ook er zijn mensen die om je geven ookal zie je dat even niet. Echte vrienden zie je niet die staan achter je!
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:39:13 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100295987
Zeg alsjeblieft dat je loopt te liegen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100296053
Je zou dit sowieso niet kunnen maken, er is zeker wel iemand die om je geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')