Niet dat soort winkels graag. Matige kwaliteit en lelijke patronen.quote:
Ik weet wel waar je ze kan kopen ik zoek alleen een bepaalde soort. Dus niet van die goedkope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Seam het volgende:
Vervelend he buiten komen
Mijn hemel, wat is de volgende vraag waar je witte t-shirts kan kopen?
Bepaalde soort is duur of wat bedoel je daar dan precies mee, heb je een plaatje van een voorbeeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je ze kan kopen ik zoek alleen een bepaalde soort. Dus niet van die goedkope.
Echt vintage looking. En niet zomaar een merk wat nu toevallig ook even wat houthakkersoverhemdjes in de kledinglijn gooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Bepaalde soort is duur of wat bedoel je
daar dan precies mee, heb je een plaatje van een voorbeeld?
Toch, die van de H&M zien er wel écht vintage uit. Ik post wel een paar pics morgen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Echt vintage looking. En niet zomaar een merk wat nu toevallig ook even wat houthakkersoverhemdjes in de kledinglijn gooit.
Bespaar je de moeite dat is blijkbaar toch te minquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Toch, die van de H&M zien er wel écht vintage uit. Ik post wel een paar pics morgen!
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef Stansfield het volgende:
Levi's is expert in dit soort shirts. Al dan niet vintage.
http://us.levi.com/family(...)0&cp=3146842.3146845
Ik heb een paar scotch and soda shirts/overhemden maar daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef Agentperry het volgende:
scotch is veel te duur voor die bagger kwaliteit. knopen vliegen er met drieën tegelijk af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |