22 vind ik het mooist.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
We zitten hier wel steeds in uitersten zeg!
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
Véél te dun (eng). Overigens: BMI is 14 van dit meisje.
[ afbeelding ]
Iets te dun. Met 5 kilo meer mooier.
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
BMI 19. Is ook perfect imo.
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
Wat vinden jullie het mooist, dan?
jammer dan de kutkop..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
dit is in mijn ogen perfect
Wel grappig om het verschil in bouw tussen mannen en vrouwen te zien. Mijn BMI is iets van 25, ben 1,84 en weeg 85kg. Ik sport wel redelijk veel. Mijn borstomtrek is 119 cm. Mijn bovenbeenomtrek is 61.5 (per been natuurlijk), scheelt weinig met jouw bh omtrekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik weeg nu 66 (1m70) als daar 3 kilo af gaat is mijn bmi net onder de 22. Daar ben ik wel tevreden mee. Tot 61 is ook goed, maar daaronder krijg ik extreem uitstekende sleutelbenen. Dan gaan mensen ook klagen dat ik moet aankomen.
Volgens mij heb ik gewoon een raar lijf. Qua heupen kom ik nauwelijks in een maat 38 en mn bh omtrek is 70.
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wel grappig om het verschil in bouw tussen mannen en vrouwen te zien. Mijn BMI is iets van 25, ben 1,84 en weeg 85kg. Ik sport wel redelijk veel. Mijn borstomtrek is 119 cm. Mijn bovenbeenomtrek is 61.5 (per been natuurlijk), scheelt weinig met jouw bh omtrek
Mwoa, qua vrouwen heb je ze natuurlijk van kleine poppetjes van 1.50 tot obesitas reuzen van 1.90. Lijkt me variatie genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....
Volgens mij zit er tussen mannen onderling een groter verschil in bouw dan tussen vrouwen. Mijn vriend bijv is in alles smaller dan ik (hij is ook een stuk lichter, wel iets langer). En er zijn best veel mannen met die bouw, en er zijn massa's mannen die volle zijn dan jij. Maar vrouwen zullen niet snel breder/volle zijn dan jij en heel veel smaller dan ik zijn ze er ook niet (bh gaat tot 65 dacht ik). Wel slanker dan ik maar dat zit met name in heupen.
Of zit ik nu onzin te kletsen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....
Ik vind zelf hier BMI 17 het mooist omdat ze mooie slanken armen en taille heeft maar toch vrouwelijke vormen. Het vet dat ze heeft zit dus op de goede plekken. ik heb zelf ook bmi 17 (dun, maar niet creepy vind ik zelf, misschien vinden anderen van welquote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
Ja, e / fquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat scheelt behoorlijk met je onderwijdte.. cup E ofzo?
Mja, kan wel kloppenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mwoa, qua vrouwen heb je ze natuurlijk van kleine poppetjes van 1.50 tot obesitas reuzen van 1.90. Lijkt me variatie genoeg.
17 vind ik het mooist. 19 is niet echt te dik maar ik vind de vorm van haar lichaam niet mooi, te brede heupen. De rest is echt te vol naar mijn smaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij net zo. Tussen de 21 en 22 is mooi. Daaronder vinden mensen me te dun. En ik ook eerlijk gezegd als ik naar foto's kijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik weeg nu 66 (1m70) als daar 3 kilo af gaat is mijn bmi net onder de 22. Daar ben ik wel tevreden mee. Tot 61 is ook goed, maar daaronder krijg ik extreem uitstekende sleutelbenen. Dan gaan mensen ook klagen dat ik moet aankomen.
Volgens mij heb ik gewoon een raar lijf. Qua heupen kom ik nauwelijks in een maat 38 en mn bh omtrek is 70.
No shit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
17 vind ik het mooist. 19 is niet echt te dik maar ik vind de vorm van haar lichaam niet mooi, te brede heupen. De rest is echt te vol naar mijn smaak.
ik vind die buik van bmi 19 juist mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:27 schreef Chule het volgende:
Gatver, die buik van BMI 19. Vind die van 17 het mooist.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
BMI is overigens waardeloos omdat het niks zegt over de ratio spieren/vet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |