17 en 19 dan, 22 vind ik persoonlijk al te dik. niet dat het vies of afstotelijk is maar het zal mijn vriendin niet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
We zitten hier wel steeds in uitersten zeg!
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
Véél te dun (eng). Overigens: BMI is 14 van dit meisje.
[ afbeelding ]
Iets te dun. Met 5 kilo meer mooier.
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
BMI 19. Is ook perfect imo.
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
Wat vinden jullie het mooist, dan?
inderdaad, BMI zegt weinig over hoe iemands lichaam en gezondheid écht is. Tuurlijk een persoon met een BMI van 14 of 28 kan niet echt gezond zijn, maar 2 personen met hetzelfde BMI hebben niet altijd dezelfde lichaamsbouw en gezondheidquote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef Dauntl3ss het volgende:
Beetje vaag om het BMI van verschillende vrouwen met verschillende soorten lichaamsbouw, waarvan sommigen waarschijnlijk wel en niet sporten, te vergelijken.
Da's gewoon eng en ongezond.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
Ik vind het een vrij vol lichaam. Niet lelijk dat niet, het puilt niet uit, maar wel vol. Wat vinden jullie van dit dan?
[ afbeelding ]
een mooi zandloperfiguurtje daarentegenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef the85mc het volgende:
BMI zegt niet zoveel. Ze mag best wel wat vrouwelijke vormen hebben, maar niet overdreven. En de vrouwen die denken dat peervorm het ideaal is![]()
Voor mij in ieder geval niet. Zoals op bovenstaande plaatjes: tussen 19 en 22 vind ik wel prima.
Dan ben ik niet weldenkend.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:13 schreef Leigh het volgende:
[..]
Da's gewoon eng en ongezond.
Geen weldenkend mens moet eruit willen zien zoals de dame op die foto.
Dan ben je niet goed wijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
Ik vind het een vrij vol lichaam. Niet lelijk dat niet, het puilt niet uit, maar wel vol. Wat vinden jullie van dit dan?
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk helemaal waar.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, BMI zegt weinig over hoe iemands lichaam en gezondheid écht is. Tuurlijk een persoon met een BMI van 14 of 28 kan niet echt gezond zijn, maar 2 personen met hetzelfde BMI hebben niet altijd dezelfde lichaamsbouw en gezondheid
Prima figuur!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
dus heir een vrouw met 14%![]()
[ afbeelding ]
Die van 19 en die van 22 vind ik t mooist.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:11 schreef Murmeli het volgende:Ik vind mezelf ook te zwaar, maar ja, ben al 36, dan is t lastiger om licht te blijven. Wat niet wegneemt dat er een paar kilo af mag.
Mee bezig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.
Geen idee. Na de geboorte van mijn beide kinderen ging het afvallen en strak worden mij als dertiger een stuk makkelijker af dan als twintiger (niet dat ik als twintiger ooit hoefde af te vallen, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.
Iets lastiger misschien fysiek gezien. Maar kan best dat je sterkere oudere persoonlijkheid het dieeten veel beter volhoudt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.
Die buik en heupen van 22.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
combinatie van deze tweequote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ik vind een beetje bot (bij het sleutelbeen) wel mooi, maar bij die foto van chanel imam is het té.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nee dit is geen eigenlijk-ben-ik-jaloers-omdat-ik-e-rnooit-zo-uit-zal-zien post.
Ik snap echt niet hoe je dat mooi kan vinden, naast dat het ook ongezond is.
Oh, wacht. Ik dacht even een combi van eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:40 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind een beetje bot (bij het sleutelbeen) wel mooi, maar bij die foto van chanel imam is het té.
die tweede vind ik misschien iets te afgetraind, haar lijf is in ieder geval te breed naar mijn smaak. al vind ik haar BMI dan wel prima, mag nog iets meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |