Brugkut dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Chinless het volgende:
zodra vrouwen een vetje hebben aan hun bovenbenen dat hun roze grotje afsluit heb ik eigenlijk geen interesse meer. Benen moeten gewoon mooi gelijnd zijn.
hoeveel mensen van 1.83 ken jij die 100+ wegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Evenveel spiermassa als 100kg met 14% vet, en dat is niet zo uitzonderlijk.
Genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hoeveel mensen van 1.83 ken jij die 100+ wegen.
dat bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door 08gnoT. op 08-05-2011 22:57:29 ]
moe da nu?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg.
Maarre... jij vindt zoiets mooier dan? Zelfde vetpercentage waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik heb hem in een spoiler gezet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
moe da nu?
help..
btw... help haar maar, zij heeft het meer nodig dan ik.
is dat een man?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg.
Maarre... jij vindt zoiets mooier dan? Zelfde vetpercentage waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Nee. Maar teveel ruimte tussen de dijen vind ik niet mooi. Ze mogen elkaar ook niet raken. DAt is weer het andere uiterste natuurlijk.quote:
Dat lijkt me eerder naar de 20 gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
dus heir een vrouw met 14%![]()
[ afbeelding ]
en je kan geen lol hebben in bodybuildingquote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet onder welke steen ik heb gelegen, maar waar zou ik die zzzzzyzzzz van moeten kennen? Mijn god, wat een verschrikking en dan met name zijn hoofd.![]()
Ik vind té gespierde mannen ook niks. Die laatste van jahr00n nog het mooist (in dit topic dan.)
Die met dat handdoekje en scheerkwast, dat vind ik dus echt zooo lelijk. Brrr, als het eruit ziet alsof je meer dan 3x in de week in de sportschool vertoeft, dan ben je waarschijnlijk een vervelende ijdeltuit. Het moet een beetje van nature komen of van een sport die je ook nog doet omdat je het leuk vindt.
wij mannen hebben tenminste een beetje dezelfde idealen, sommige zijn alleen met minder tevreden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Drakire het volgende:
Vrouwen zijn trouwens raar de ene keer willen ze een gespierde man en dan weer niet en dan is het teveel en dan te weinig en dan moet een man gespierd zijn maar mag niet 3 keer per week naar de gym want dat is teveel dus doet een man dat niet maar dan istie niet gespierd genoeg.
Dat is wat ik van dit topic snap.
Laat ik het dan zo formuleren: mannen die echt lol hebben in bodybuilding zijn mij te narcistisch. Ik vind mannen die plezier in een sport hebben en er als bonus door die sport gematigd gespierd uitzien, leukere mannen dan mannen die met bodybuilden alleen bezig zijn met hun lichaam er 'mooier' te laten uitzien.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en je kan geen lol hebben in bodybuilding
ik ga 4 keer per week naar de sportschool maar ben absoluut niet narcistisch en mijn mede sportschoolgangers ook niet, degene die ik persoonlijk ken iig over de rest kan ik niet oordelen. ik haal ook plezier uit andere sporten, ik tennis 1-2x per week en ga nog vaak met vrienden squashen of voetballen, maar ik kan niet zeggen dat ik daar meer lol in heb dan in een goede training.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo formuleren: mannen die echt lol hebben in bodybuilding zijn mij te narcistisch. Ik vind mannen die plezier in een sport hebben en er als bonus door die sport gematigd gespierd uitzien, leukere mannen dan mannen die met bodybuilden alleen bezig zijn met hun lichaam er 'mooier' te laten uitzien.
Het is een generalisatie hoor, dat geef ik toe, want als je er wat krachttraining bij doet vind ik het helemaal geen probleem, maar de echte 'sportschool-bewoner' is niet mijn type.
Ja maar, ja maar wij zijn vrouwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef Waaghals het volgende:
ja zo kun je ook alle vrouwen die in de slank reeks posten narcistisch noemen.
die zijn er ook maar mee bezig om hun lichaam mooier te maken
Ojee, ik voorzie het faillissement van menig sportschool nav deze straffe uitspraakquote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
. Als je er zo opgepompt wilt uitzien als de meeste van die gasten hierboven, zal je naar mijn smaak er te veel mee bezig moeten zijn. That's all.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |