abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:39:24 #1
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96347050

Video van het complex:
http://nos.nl/video/23737(...)a-van-bin-laden.html
DNA bevestigt identiteit Bin Laden:
http://edition.cnn.com/20(...)ad/index.html?hpt=T1
Keuzes Obama:
http://www.huffingtonpost(...)option_n_856280.html

Liveblog DeSpeld ;) :
http://www.speld.nl/2011/05/02/osamafest-2011-liveblog/
quote:
8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:39:35 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96347056
dan doe ik het wel
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:40:17 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96347089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Nyce het volgende:

[..]

http://twitter.com/#!/ReallyVirtual

Daar staat gewoon 1 May, geen tijd.
Hij berichte toch de komst van de helikopters en degene die was neergeschoten? Aan de hand van de tijd van dat bericht kun je toch +/- inschatten hoe laat de aanval begon.
pi_96347128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Hij berichte toch de komst van de helikopters en degene die was neergeschoten? Aan de hand van de tijd van dat bericht kun je toch +/- inschatten hoe laat de aanval begon.
Bij het bericht staat 1 May. Er staan geen tijden op Twitter. Alleen als je de zelfde dag kijkt staat er bijv 10 hours ago.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:42:30 #5
342542 densha
Majin Densha
pi_96347186
Ach het enige wat Osama hoeft te doen is een video uit te brengen...zolang dat niet gebeurt geloof ik wel dattie dood is. Foto's zijn overbodig.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_96347189
Had Osama internet op zijn kamer?
pi_96347219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:42 schreef Afketser het volgende:
Had Osama internet op zijn kamer?
Nee, geen internet en geen telefoon verbinding in het huis.
pi_96347250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Hij zegt 1AM, ervan uitgaand dat de operatie 40 minuten duurde komt dat overeen met de tijd die in de EXIF data staat dat ze inderdaad naar de operatie aan het kijken waren.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_96347262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Hij zou wel gek zijn om dat te doen.

Nu zoekt niemand em meer. Als ie nog leeft dan he, wat ik ten zeerste betwijfel.
Als hij nog leefde zou hij alle troeven in handen hebben, hij kan het moment van zijn wederopstanding zelf kiezen. Hij zou kunnen claimen terug te zijn gekomen van de dood. Dat zou hem een nieuwe profeet maken in (radicaal)-islamitische kringen.

En om dat soort scenario's te voorkomen gaan de VS ook niet roepen dat hij dood is terwijl hij dat niet is.

De man is dood, punt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96347340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als hij nog leefde zou hij alle troeven in handen hebben, hij kan het moment van zijn wederopstanding zelf kiezen. Hij zou kunnen claimen terug te zijn gekomen van de dood. Dat zou hem een nieuwe profeet maken in (radicaal)-islamitische kringen.

En om dat soort scenario's te voorkomen gaan de VS ook niet roepen dat hij dood is terwijl hij dat niet is.

De man is dood, punt.
Ze zouden hem ook gevangen genomen kunnen hebben.

Maar ik geloof zelf ook dat hij dood is hoor.
pi_96347472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ze zouden hem ook gevangen genomen kunnen hebben.

Met alle risico's dat dat ooit uit gaat komen en er zelfs nog kans op ontsnapping is. Allemaal zeer onwaarschijnlijk.

Ik vind het ook volkomen logisch wat de VS gedaan hebben. Ik zou ook geen lichaam en geen foto's laten zien. Hoe meer radicale mafkezen nog half hopen dat hij leeft hoe beter. Laat ze maar geloven in een illusie :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:48:45 #12
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_96347502
quote:
De Amerikaanse minister van Defensie Gates en zijn collega van Buitenlandse Zaken Clinton hebben president Obama geadviseerd de foto's van de overleden Osama bin Laden niet te publiceren.

Volgens hen geloven alleen extremisten dat Bin Laden nog leeft. Die zouden zich niet door de foto's laten overtuigen. Verder zouden de gruwelijke beelden veel woede kunnen opwekken.
Bron: Nos.nl
pi_96347505
osama leeft ik heb hem gisteren nog gezien ....
pi_96347526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Wijze woorden van Gates en Clinton.
pi_96347555
quote:

[..]

bang voor de islam ....
pi_96347591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef C_N het volgende:

[..]

bang voor de islam extremisten....
pi_96347653
quote:

[..]

bang voor de waarheid....
pi_96347689
quote:

[..]

bang voor de islam ....
Wat heeft die ermee te maken?
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:53:48 #19
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96347697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Nyce het volgende:
Nee, geen internet en geen telefoon verbinding in het huis.
Geen VASTE verbindingen. Wel had hij een satellietschotel. Het is aannemelijk dat hij internet en telefonie via satelliet deed. Met goede encryptie is dat niet af te luisteren, waar een normale vaste telefoon dat wel is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96347701
quote:

[..]

bang voor de islam ....
Kijk, jullie* hadden de foto al lang en breed op een poster in een stad tentoon gesteld. Om te bewijzen dat jullie niet bang zijn voor de Islam. Deze houding zorgt alleen maar voor onrust.
Dit is een wijze zet van USgov. om niet te buigen voor mensen die het niet geloven en de dreiging te minimaliseren. Zij hebben het bewijs en ze hoeven het in principe niet te laten zien omdat ze blijkbaar boven kritiek staan. Ze geven ruimte om er aan te twijfelen en dat komt alleen hun slecht uit.

*Jij komt toch uit Israel?
- Horace Walpole
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:54:42 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96347729
quote:
Alleen extremisten..... EN de alu-hoedjes-brigade natuurlijk die overal een conspiracy ziet. ;)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96347770

Kan iemand mij uitleggen waarom die man achterin op zo'n vreemde manier probeert om langs de man voor hem te kijken, terwijl als hij rechtop zou staan gewoon tussen de 2 mannen door kan kijken?

Waarom lijkt deze foto flink gesoept....alsof er mensen bij gezet zijn?
pi_96347816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

Kan iemand mij uitleggen waarom die man achterin op zo'n vreemde manier probeert om langs de man voor hem te kijken, terwijl als hij rechtop zou staan gewoon tussen de 2 mannen door kan kijken?

Ik denk dat de foto voornamelijk onder een gekke hoek is genomen.
pi_96347851
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik denk dat de foto voornamelijk onder een gekke hoek is genomen.
En onnatuurlijke belichting.
- Horace Walpole
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:00:26 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96347956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

Omdat ie met zijn handen leunt op een stoel of zo? Omdat ie toevallig daar staat? Omdat ie 10 seconden eerder nog iets verder leunde om de man aan de rechterkant een papier te geven? Omdat ie toevallig even jeuk aan zijn been had?

Jezus, waarom zou bij deze foto's mensen gesoept moeten zijn? :')

Denk even na: Dit is een foto van in het Witte Huis werkende mensen. Als ze opzettelijk al deze mensen op een foto willen hebben, denk je dat ze dan niet beter gewoon al die mensen even in een kamer zetten, en de camera even op de juiste tijd zetten of zo?

Waarom zie je hier een fotoshop complot?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')