Maar waarom moeten wij hem dan horen. Als ik chick rock wil horen dan vind ik dat echt wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Typische amerikaanse chick-rock als je het mij vraagt, hoewel dit wel een mannelijke stem is die je hoort... Vooral bekend in Amerika dus, vind 'm wel leuk.
Lijkt me niet meer dan terecht, als je echt een nummer door iemands strot wil rammen dan moet je gewoon een hele goeie reden hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:32 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een leuk idee, waarom iedereen een bepaald nummer moet horen!
Dus alles wat jij niet leuk vindt moet maar niet gepost worden? Kerelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:46 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij hem dan horen. Als ik chick rock wil horen dan vind ik dat echt wel.
Het is de titel van dit topic! Kneusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dus alles wat jij niet leuk vindt moet maar niet gepost worden? Kerel
Je bent overduidelijk niet zo slim, daarom ga ik verder geen energie verspillen door met jou in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Het is de titel van dit topic! Kneus
Band of horses - Funeral, die is echt al meer dan 2/3 jaar oud hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef Stinus het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de top 40 van Nieuw Zeeland eens bijhouden.
Naked and Famous - Young Blood
Naked and Famous - Punching in a dream
Band of Horses - Funeral
En nog meer nummers heb ik zonder grappen al sinds vorig jaar oktober. Allen zijn toen al in Nieuw Zeeland bekend geweest.
Om er dan nog maar een te noemen;
(ook uit Nieuw Zeeland)
Lees jij uberhaupt posts van andere mensen wel? Ga is 6 posts omhoog en eventuele reacties hierop... spuitelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef Stinus het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de top 40 van Nieuw Zeeland eens bijhouden.
Naked and Famous - Young Blood
Naked and Famous - Punching in a dream
Band of Horses - Funeral
Volgens mij maak ik hier een fout, ik zat in de war met het 'Tip hier nieuwe nummers'-topic. De nummers die jij post, die overigens zeer goed zijn, waren allemaal wat ouder. Nu beginnen ze pas door te breken in NL (zoals Young Blood), terwijl in Nieuw Zeeland ze al veel langer bekend waren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef jumala het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt posts van andere mensen wel? Ga is 6 posts omhoog en eventuele reacties hierop... spuitelf![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik hier een fout, ik zat in de war met het 'Tip hier nieuwe nummers'-topic. De nummers die jij post, die overigens zeer goed zijn, waren allemaal wat ouder. Nu beginnen ze pas door te breken in NL (zoals Young Blood), terwijl in Nieuw Zeeland ze al veel langer bekend waren.
De nummers uit dat lijstje waren dus geen tips, maar nummers ter onderbouwing van mijn punt
Maar het feit of een nummer recent is maakt in dit topic niet uit, dus ik zat fout.
Wel lekker bezig met posten trouwens
Lekker nummer inderdaad, heb ik ooit ontdekt omdat iemand die vergeleek met dit nummer;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |