Okeequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik was net deze aan het luisteren... Die van jou ga ik gelijk faven.
Ja? Voor mij moet techno ranzig zijn... Alle tips zijn welkom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Okee![]()
Net een nieuwe download binnen, Rob Acid live Acidwars, klinkt lekker vet
Lees de OP een keer voordat je hier allerlei troep post.quote:
als ik wist hoe ik het nummer door kon sturen deed ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ja? Voor mij moet techno ranzig zijn... Alle tips zijn welkom.
Dat topic gaat over nieuwe -en bovendien vercrackte top40- nummers... Liedjes die doorgaans voor labiele tienermeisjes worden geschrevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was er eigenlijk al wel: Tip hier nieuwe nummers #23
Is inderdaad wel een leuk idee, waarom iedereen een bepaald nummer moet horen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef San_Andreas het volgende:
als mensen er een verhaaltje bij zetten zou het al een stuk aantrekkelijker zijn om te luisteren, waarom moet het door jou gekozen nummer gehoord worden? Wat is er zo bijzonder aan?
Mijn input:
Waarom? Omdat het het beste dance nummer uit de jaren 90 is en misschien wel het beste dance nummer aller tijden. Het is eigenlijk een symfonie maar dan voor op de dance vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |