Dat kan, ik had hem nog nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef daftme het volgende:
Overigens vind ik die aloe blacc - I need a dollar ook een top 40 plaatje. Te vaak gehoord.
Mee eens. De TT is veelbelovend, de OP doet er een beetje aan af... Maar goed, we moeten dit topic zelf maar leven in blazen denk ik dan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:38 schreef daftme het volgende:
Overigens vind ik die aloe blacc - I need a dollar ook een top 40 plaatje. Te vaak gehoord.
Iets Amerikaans kan hier totaal onbekend zijn en toch zoveel hits hebben. Dus dat is zo gek nog niet. En moet het perse bleus zijn dan? Staat nergens dacht ik zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef RacerDKB het volgende:
Iets met 8,5 miljoen views op YouTube zou ik nauwelijks onbekend noemen. Bovendien is dat geen blues.
In de OP staat dat het een bluesplaat is. Daar duidde hij ook op volgens mij...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef daftme het volgende:
[..]
Iets Amerikaans kan hier totaal onbekend zijn en toch zoveel hits hebben. Dus dat is zo gek nog niet. En moet het perse bleus zijn dan? Staat nergens dacht ik zo
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef maffemaniak het volgende:
OP iets aangepast, verdere tips zijn welkom.
OT:
Parov Stelar - Chambermaid Swing en Red Snapper - Keeping Pigs Together vind ik erg fijn, Mahjoe_Jazz!
Wat een toeval, ik was net deze aan het luisteren... Die van jou ga ik gelijk faven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Robert Babicz aka Rob Acid!!
Vette 303 sound, I love it!
Zal nooit top 40 muziek worden, want gelukkig geen mainstream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |