Neuh, eerder een test zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
Hoe dan ook ook blijft het feit dat jij een hoep riep maar uiteindelijk terugkrabbeldequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef PB-tje het volgende:
Misschien wil IJsdraakje wel? is vrijgezel... en doet mee met de zinloze competitie... helemaal je ding
Klopt, zoals ik al zei ben ik single. En zoals ik later zei is dit meer een test voor mijn zelfbeheersing, aangezien masturberen ook niet mag. Leer lezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef PB-tje het volgende:
Nee, een excuus om goed te praten dat je al lange tijd geen sex hebt
Afspreken mag altijd, aanbod staat voor iedereen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Er zit hier ergens een redenatiefout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Is geen handeling bij jezelf, dus ik zou zeggen ja.quote:
Nu is het al een dealquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef PB-tje het volgende:
neehee de deal is dat je dat dan mag doen tijdens je onthouding
Juist niet. Dan kost het geen moeite.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
En niet voor die, die het 40 dagen volhouden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef PB-tje het volgende:
Ik zal het waarschijnlijk toch niet snappenmaar ik heb nu al respect voor de kandidaten die na 1 dag er al uit liggen!
Sssst! anders hebben ze me door!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
wel handig om tegen irritante mensen te zeggen in de kroeg...
Neuken?? nee sorry ik doe 40 dagen niet aan sex...
Tja probeer het een paar dagen uit. We beginnen op maandag, doe anders mee tot vrijdag. Kan je je er een kleine voorstelling bij maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
40 dagen geen sex... echt...kan er met mn gedachte niet bij
Die sla je dan dus een keer over...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef PB-tje het volgende:
ik ben maandag ochtend al af.... heb zo mn ochtend ritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |