tjaa... maar als je daar niet van kan genieten dan zul je toch moeten wachten op je ventje haha :pquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:31 schreef rubje het volgende:
Trap ik er toch weer inwant toen ik de tt zag dacht aan:
![]()
Het ligt er aan hoe het die periode gaat. Tot nu toe is het me 1x niet gelukt. Mijn ervaring is dat het de eerste paar dagen het moeilijkste is, daarna komt een periode dat het went en daarna wordt het lastiger omdat de eindstreep inzicht komt (en daarmee de gedachte dat het dan weer mag...)quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
Hoe lang verwachten jullie het allemaal vol te houden?
Ik zelf verwacht dat ik het niet langer dan 7 dagen vol houdt
4 dagen ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
That's the spiritquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
4 dagen ofzo.
Grapje ik haal het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
En welcome to the teamquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Count me in. Als iemand met een verslaving lijkt mij dit een goede test van uithoudingsvermogen.
Ik ben zo'n iemand die het dan op de 39e dag doet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
Omdat het nu toevallig zomer is. Wie weet doen we na de zomer nog een challenge maar het kwam nu toevallig zo uit.quote:
Mn relatie is nog niet zo lang geleden uit gegaan dus ik heb nu zin om te neuken en ik stop zeker niet met masturberen sorry. Zeker niet in de zomer met al dat lekkers op het strand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Omdat het nu toevallig zomer is. Wie weet doen we na de zomer nog een challenge maar het kwam nu toevallig zo uit.
je bent niet verplicht om mee tedoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:05 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Mn relatie is nog niet zo lang geleden uit gegaan dus ik heb nu zin om te neuken en ik stop zeker niet met masturberen sorry. Zeker niet in de zomer met al dat lekkers op het strand.
Je bent niet verplicht om mee tedoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben hier streng tegen! ik moet elke maand al een aantal dagen mezelf onthouden van sex... laat staan dat ik er vrijwillig nog een aantal weken aan vast plak
Denk niet dat mijn vriend het erg op prijs gaat stellen als ik dit zou doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welcome to the team
Valt me wel op dat het alleen mannen zijn die mee doen. Durven de vrouwen het niet aan dit keer?
Ik denk niet dat ik de veertig dagen redden ga.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welcome to the team
Valt me wel op dat het alleen mannen zijn die mee doen. Durven de vrouwen het niet aan dit keer?
Na die 40 dagen moeten wij maar eens gaan datenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben hier streng tegen! ik moet elke maand al een aantal dagen mezelf onthouden van sex... laat staan dat ik er vrijwillig nog een aantal weken aan vast plak
Probeer hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de veertig dagen redden ga.
Doen jullie het gewoon samenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriend het erg op prijs gaat stellen als ik dit zou doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |