Tja, je moet het voor jezelf wel spannend makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je dit in godsnaam doen? En zoenen zou ik ook niet doen, dat werkt maar prikkelend.
Tijdens die periode kun je gewoon doorneuken hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben hier streng tegen! ik moet elke maand al een aantal dagen mezelf onthouden van sex... laat staan dat ik er vrijwillig nog een aantal weken aan vast plak
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Tijdens die periode kun je gewoon doorneuken hoor.
het merendeel wil gewoon niet toegeven dat ze elke dag fappen op FOK! Dat staat niet stoer als dat bekent wordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.
Het is trouwens wel rustig geworden met de aanmeldingen
Ach die rotzooi, valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.
Het is trouwens wel rustig geworden met de aanmeldingen
het kan wel zo zijn, maar 9 van de 10 willen dan toch niet neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef FokR het volgende:
[..]
Ach die rotzooi, valt ook wel mee.
Tijdens die periode zijn vrouwen ook geiler.
Zijn d'r genoeg die het wel doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het kan wel zo zijn, maar 9 van de 10 willen dan toch niet neuken.
Ging dit topic niet over het juist niet neuken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:42 schreef FokR het volgende:
[..]
Zijn d'r genoeg die het wel doen.
Heb eigenlijk altijd doorgeneukt met scharrels als ze ongesteld zijn.
Heeft wel iets opwindends.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben zeker geiler als ik ongesteld ben... hormoontjes dit dat...
Maar ik wil iedereen ontmoedigen om mee te doen aan deze pact
Het gaat tegen natuur in!
Ik ben voor 40 dagen / 40 keer seks!!
euhhh, 1x per dag maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben zeker geiler als ik ongesteld ben... hormoontjes dit dat...
Maar ik wil iedereen ontmoedigen om mee te doen aan deze pact
Het gaat tegen natuur in!
Ik ben voor 40 dagen / 40 keer seks!!
Och, zet me er maar tussen ook, ben toch single.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Probeer hetBen je de eerste vrouw die mee doet deze ronde
En een speciale welkom to the club!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, zet me er maar tussen ook, ben toch single.
Een andere uitdaging staat nogsteeds open voor je maar jij bent de persoon die niet durft op dit moment...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
Neuh, eerder een test zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
Hoe dan ook ook blijft het feit dat jij een hoep riep maar uiteindelijk terugkrabbeldequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef PB-tje het volgende:
Misschien wil IJsdraakje wel? is vrijgezel... en doet mee met de zinloze competitie... helemaal je ding
Klopt, zoals ik al zei ben ik single. En zoals ik later zei is dit meer een test voor mijn zelfbeheersing, aangezien masturberen ook niet mag. Leer lezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef PB-tje het volgende:
Nee, een excuus om goed te praten dat je al lange tijd geen sex hebt
Afspreken mag altijd, aanbod staat voor iedereen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Er zit hier ergens een redenatiefout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Is geen handeling bij jezelf, dus ik zou zeggen ja.quote:
Nu is het al een dealquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef PB-tje het volgende:
neehee de deal is dat je dat dan mag doen tijdens je onthouding
Juist niet. Dan kost het geen moeite.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
En niet voor die, die het 40 dagen volhouden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef PB-tje het volgende:
Ik zal het waarschijnlijk toch niet snappenmaar ik heb nu al respect voor de kandidaten die na 1 dag er al uit liggen!
Sssst! anders hebben ze me door!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
wel handig om tegen irritante mensen te zeggen in de kroeg...
Neuken?? nee sorry ik doe 40 dagen niet aan sex...
Tja probeer het een paar dagen uit. We beginnen op maandag, doe anders mee tot vrijdag. Kan je je er een kleine voorstelling bij maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
40 dagen geen sex... echt...kan er met mn gedachte niet bij
Die sla je dan dus een keer over...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef PB-tje het volgende:
ik ben maandag ochtend al af.... heb zo mn ochtend ritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |