heb dat niet meegekregen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef livvie het volgende:
Waarom, en wie heeft Sharon uitgelachen?
Ik kom net thuis... en las net een post hierover.
me neitherquote:
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig isquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef mangalie het volgende:
quote:
Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over het verlegen zijn. Ik vind dat Karim soms zijn mening geeft (wat dan gewoon harstikke terecht is) en daarna gaat hij dit terug trekken omdat hij zich schuldig voelt en dan vind ik dat hij niet zichzelf is vooral omdat hij gewoon gelijk heeft.
Topgevoelsmens die soms nogal onzeker kan overkomen..Vooral in deze situatie..Maar herinner je het conflict met Servio nog?? Die gaf hij duidelijk tegengas..Daarna werd hij onzeker of hij daar wel goed aan had gedaan..
Maar jij vult in dat hij dat doet 'om wat mensen thuis denken'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig is
Dat zei hij zelf?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jij vult in dat hij dat doet 'om wat mensen thuis denken'.
O ja?quote:
Okequote:
Wat mensen thuis denken heb ik hem geheel niet over gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig is
Ja, zoals met het weigeren van de date. Toen dacht hij dat mensen hem daarop slecht zouden beoordelen, maar het tegendeel was waar. Volgens mij werd dat juist erg gewaardeerd. Door mij iig wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Verder hem ik trouwens helemaal niks negatiefs over Karim gezegd dus snap ook niet waar dat ineens vandaag kwamquote:
Nee hij zei vanmiddag dat ie bang was dat ie te eerlijk was geweest en dat mensen dan zouden denken dat hij bot was ofzoiets? Niet zozeer dat hij bang was dat het hem stemmen ging kosten maar gewoon bang dat mensen hem hierdoor negatief zouden beoordelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, zoals met het weigeren van de date. Toen dacht hij dat mensen hem daarop slecht zouden beoordelen, maar het tegendeel was waar. Volgens mij werd dat juist erg gewaardeerd. Door mij iig wel.
Ja dat vond ik toen ook top van hem! toen zij hij ook lekker waar het op stond, hij had er ook echt geen zin in. En zoals gister al gebleken is heeft geen enkele kijker hem dat kwalijk genomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, zoals met het weigeren van de date. Toen dacht hij dat mensen hem daarop slecht zouden beoordelen, maar het tegendeel was waar. Volgens mij werd dat juist erg gewaardeerd. Door mij iig wel.
Dat dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee hij zei vanmiddag dat ie bang was dat ie te eerlijk was geweest en dat mensen dan zouden denken dat hij bot was ofzoiets? Niet zozeer dat hij bang was dat het hem stemmen ging kosten maar gewoon bang dat mensen hem hierdoor negatief zouden beoordelen
nee dat weet ik maar was om uit te leggen wat ik bedoeldequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat dusVolgens mij zijn we t aardig eens
(had t ook niet over stemmen, daar heb ik hem nooit over gehoord)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
Welke mod wist zeker dat finale 12 mei zou zijn ?
Knokkeldag...Is ze horny...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:22 schreef danilel het volgende:
Zo jo is aardig aan het zuchten, zitiedrinmeis?
Zolang ze niet op 10 minuten neuktijd vragen, niet nee.quote:
Dat ook maarja als ze er dan toch nog tot donderdag is moet ze gewoon haar mond houden twee dagenquote:
lijkt me heeeeerlijk, maar niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat ook maarja als ze er dan toch nog tot donderdag is moet ze gewoon haar mond houden twee dagen
Nee ik denk ook dat we pech hebben wat dat betreftquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef spikey08 het volgende:
[..]
lijkt me heeeeerlijk, maar niet waarschijnlijk
tot donderdag kan ik het nog net volhouden!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ik denk ook dat we pech hebben wat dat betreft
Ik zie hem meer als een ezel in de zon nu..die gaat zweten en niet weet waar hij naartoe moet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef bull-sjitt het volgende:
ik heb Fielip al eerder vergeleken met een konijntje op het midden van de weg
hij heeft geen idee wat er gaat gebeuren
maar die twee lichten zijn zo mooi
en ze komen zo snel dichterbij
Ja maarja het zou ook wel een beetje saai zijn. Hebben we nog tenminste twee dagen om ons lekker te irriteren aan Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:26 schreef spikey08 het volgende:
[..]
tot donderdag kan ik het nog net volhouden!!
ze kan d'r toch ook zelf ff aan sjorrenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef danilel het volgende:
Jo tegen flip; Je moet echt effe die trekzalf pakken, hij is ook al dik aan het worden
Wat is ze weer bemoeizuchtig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef danilel het volgende:
Jo tegen flip; Je moet echt effe die trekzalf pakken, hij is ook al dik aan het worden"
JoJo is al een paar dagen een heel stuk irritanterquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maarja het zou ook wel een beetje saai zijn. Hebben we nog tenminste twee dagen om ons lekker te irriteren aan Mo
ging over een ontstoken haarzakjequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze kan d'r toch ook zelf ff aan sjorren
waarom ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:29 schreef danilel het volgende:
[..]
ging over een ontstoken haarzakje![]()
trouwes mo is bie mich ech gezak noa onger .........
ja volgens mij heb ik die discussie al eens met je gevoert en toen werden we het ook niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:29 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo is al een paar dagen een heel stuk irritanter
haha idd, maar meer hoeft niet hoor!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maarja het zou ook wel een beetje saai zijn. Hebben we nog tenminste twee dagen om ons lekker te irriteren aan Mo
Neuh van mij ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:30 schreef spikey08 het volgende:
[..]
haha idd, maar meer hoeft niet hoor!!!!
filmpjes van ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:30 schreef danilel het volgende:
[..]
ze woar ech gemein teage Karim achter ziene rug om vemiddig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:31 schreef danilel het volgende:
Luukes
Ich goan sjloape, tot murge!
sloap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
Volgens mij kan Mo bij mij niet meer verder naar onder zakenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:29 schreef danilel het volgende:
[..]
ging over een ontstoken haarzakje![]()
trouwes mo is bie mich ech gezak noa onger .........
Luukes
Gu neti!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt wel Limburgs geleerd sinds SST
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
wordt doorgenomen hoe zo een vrijstelling krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:32 schreef spikey08 het volgende:
[..]
omg zou het een onmiddellijke exit zijn?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Gu neti!
Ik heb echt wel Limburgs geleerd sinds SST
ik mag het hopen!!!!dan gaat de vlag uit!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:31 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Neuh van mij ook nietMaar het kan toch gewoon niet meer anders dan dat ze eruit vliegt donderdag.
Luukes
Tot murgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Sjloape lekker
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:33 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik mag het hopen!!!!dan gaat de vlag uit!!!
Pff ik ben Limburgs en ik kan het serieus alleen lezen. Zelf schrijven zonder fouten kan ik helemaal nietquote:
Schrijven in het plat heb ik ook moeite mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Pff ik ben Limburgs en ik kan het serieus alleen lezen. Zelf schrijven zonder fouten kan ik helemaal niet
Nee hoor, ik ben Amsterdammerquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef Day het volgende:
Dus wacht effe, ik word nu omringd door Limburgers?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef Day het volgende:
Ja en nu ff kroelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef bull-sjitt het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
.
zo die is ff mishandeld
ik krijg jeuk alleen al van dat woordquote:
Rotterdamse hier, en toch zijn we het vaak eens!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Amsterdammer
Dacht het net, ik kan dat woord niet meer horen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik krijg jeuk alleen al van dat woord
Dat kroelen opzich is niet zo'n probleem maar hij word zo gedwongenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Ik kan dat woord niet meer horen...vandaar mijn sarcasme..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
fielip is dat konijntjequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat kroelen opzich is niet zo'n probleem maar hij word zo gedwongen
Bijna dezelfde Ui en bijna dezelfde zin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kan dat woord niet meer horen...vandaar mijn sarcasme..
GMTA en ook bijna dezelfde UIquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dacht het net, ik kan dat woord niet meer horen.
als ze uit het huis komen, zullen we ze dan allemaal naar de efteling sturen????daar leven sprookjes verder. goed voor moniek en maik.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bijna dezelfde Ui en bijna dezelfde zin.
Luukes
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mo moet niet zo zeikenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef bull-sjitt het volgende:
nou Mo treedt eens op :
de eerste de beste die het over kroelen heeft krijgt een hengst voor z'n herses
Ja vind je het gek. Philip nu kroelen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor![]()
On topic: Het enthousiasme druipt er echt af bij Flip.
toen werd er wel gebatst tenminstequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Mo moet niet zo zeikenAls ik me niet vergis was het bij haar nog erger toen moesten ze een kwariet op de gang gaan zitten
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Rotterdamse hier, en toch zijn we het vaak eens!
fielip het konijntjequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef mangalie het volgende:
Flip mag niet vragen of Mo goed uit heeft kunnen plassen
Al drie dagen..Ze is achteraan in het boek begonnen op zijn Mandarijns..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef Day het volgende:
Jo is dus begonnen aan de Da Vinci Code? Hmmmmm....
Ja eerder vandaag al. toen Flip onschuldig opmerkte dat hij haar nooit zag lezen, was madam weer beledigd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef Day het volgende:
Jo is dus begonnen aan de Da Vinci Code? Hmmmmm....
ik snap niet dat mensen er zoveel problemen mee hebben dat er iemand sex heeft gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat zij beter haar mond kan houden als er twee mensen te klef zijn
Heb ik helemaaal niet. Ik vind alleen dat zij geen recht van spreken heeft als twee mensen aan het zoenen zijn!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:48 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen er zoveel problemen mee hebben dat er iemand sex heeft gehad
humor is jou vreemd zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heb ik helemaaal niet. Ik vind alleen dat zij geen recht van spreken heeft als twee mensen aan het zoenen zijn!
het boek is heel dik. kan heel lang duren voordat het uit is!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja eerder vandaag al. toen Flip onschuldig opmerkte dat hij haar nooit zag lezen, was madam weer beledigd.
Geen probleem mee, maar als een ander dan een beetje loopt te vozen snap ik niet dat je daar commentaar op hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:48 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen er zoveel problemen mee hebben dat er iemand sex heeft gehad
Humor? Als ze het een of twee keer zei dan was het humor maar ze blijft er maar over zeuren.quote:
Ze heeft het bijna uit ze is achteraan begonnen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef spikey08 het volgende:
[..]
het boek is heel dik. kan heel lang duren voordat het uit is!
tja ieder ziet wat ie wil zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Humor? Als ze het een of twee keer zei dan was het humor maar ze blijft er maar over zeuren.En ze bedoelt het echt niet als grapje
Hoe kun jij beoordelen dat het bij Sharon gemeent was en bij Mo een grapje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:50 schreef bull-sjitt het volgende:
sharon zei er net ook wat van
dit was echter wel gemeend
hoelang zou het duren voor ze bij het begin is,,???quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft het bijna uit ze is achteraan begonnen..
toonquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoe kun jij beoordelen dat het bij Sharon gemeent was en bij Mo een grapje?
Nou er zijn wel heeel veeel mensen die dan net bij Mo zien wat ze willen zien danquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
tja ieder ziet wat ie wil zien
ik kan b.v. geen goed van JoJo zien
iemand de link ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef waxmask het volgende:
Slapen ze al? Duitsland is nog vol op leven...
Ze ademen nog..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef waxmask het volgende:
Slapen ze al? Duitsland is nog vol op leven...
Big Brother Duitsland #2quote:
ik oordeel mijn mening niet op wat anderen vinden hoeveel dat er ook zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel heeel veeel mensen die dan net bij Mo zien wat ze willen zien danIk zeg toch ook niet dat ik Mo niet moet ofzo ik vind alleen dat ze geen recht van spreken heeft.
wat een griezelsquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Big Brother Duitsland #2
Hier het topic...stream links zitten in de OP en een paar los in het topic mochten die niet werken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik oordeel mijn mening niet op wat anderen vinden hoeveel dat er ook zijn
Jij leest ook gewoon wat je wil lezen hequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik oordeel mijn mening niet op wat anderen vinden hoeveel dat er ook zijn
Lisa is de lekkerste...ik weet niet of je alleen van OP uitgaat of van de foto's van dat manwijf? Maar doorgaans zitten er best mooie mensen in dat BB huis en ook vreemde en ook agressieve...dus belooft wat te worden...quote:
Jij zou er wel raad mee weten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik hier naar Daisy en Onslow te kijken????
FH!!! Wat een zak tabak die Flip
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heel menselijk hoor...probeer het eens zou ik zeggen...
ik wacht op het moment dat Flip de kreet "Oh.. nice.." uitstootquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jij zou er wel raad mee weten?
Dat gesprek tussen jo en flip, alsof je naar een stel kleuters luistert![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee want ben je een hoerquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
[quote]quote:
ik ben aan het wachten tot fielip de kreet "en nou ben ik het zat "uitstootquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat Flip de kreet "Oh.. nice.." uitstoot
Ik hoef hun echt niet te zien seksen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef spikey08 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 mei 2011 01:59 schreef rc_1990 het volgende:
ouPhilip houd wijselijk gewoon zijn mondzuo het er dan eindelik van komen??
Na de finale, gaan wij niet horen dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:03 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot fielip de kreet "en nou ben ik het zat "uitstoot
Heb je Mo en Maik ook niet gezien //quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoef hun echt niet te zien seksen.
omg, ik hou van seks...maar op tv??? dacht het niet!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit dus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:05 schreef spikey08 het volgende:
[..]
omg, ik hou van seks...maar op tv??? dacht het niet!!
is ook erg onhandig lijkt mequote:Op woensdag 4 mei 2011 02:05 schreef spikey08 het volgende:
[..]
omg, ik hou van seks...maar op tv??? dacht het niet!!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
is ook erg onhandig lijkt me
ik heb nu zo'n plasma is toch ook veel te smal
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Heb je nog iets om op te neuken....ik heb mijn beamer aan het plafond hangen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
haha,, maar een mo en maik!!!!dat wil je toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Zo'n jaren 70 model ging nog wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:06 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Oh, over haar dus. Dat is een engelse celebrity, geloof ik.quote:
Oh ja, we hebben altijd Diana nog!quote:
ja en ik heb ook gehoord dat die maik eens een keer een boertje heeft gelaten !!! op t.v. !!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:07 schreef spikey08 het volgende:
[..]
haha,, maar een mo en maik!!!!dat wil je toch niet?
boertje???hoop voor jouw dat je het batsen niet gezien hebt!!!mootje zal zich zeker schamen(en janken)quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:09 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja en ik heb ook gehoord dat die maik eens een keer een boertje heeft gelaten !!! op t.v. tis toch niet te geloven waar gaat het naat toe met deze wereld
Ach alleen het dekbed ging wat op en neer...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef Candyfreak het volgende:
Ik snap ook niet dat ze een neukende mo en maik in de daily uit hebben gezonden op dat tijdstip.
dat heet iemand neerzetten voor de kijkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef Candyfreak het volgende:
Ik snap ook niet dat ze een neukende mo en maik in de daily uit hebben gezonden op dat tijdstip.
Ja dat vind ik ook raar. Maarja alles om kijkers te trekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef Candyfreak het volgende:
vond het batsen wel meevallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:12 schreef spikey08 het volgende:
[..]
boertje???hoop voor jouw dat je het batsen niet gezien hebt!!!mootje zal zich zeker schamen(en janken)
Wat was er te zien dan? Beetje dekbed dat op en neer ging meer toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:12 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar. Maarja alles om kijkers te trekken.
en een blote kont van Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat was er te zien dan? Beetje dekbed dat op en neer ging meer toch niet?
ik heb de pillen al binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Wat gaan jullie na ssl doen? Enig idee hoe jullie dan je leven weer in gaan vullen?
Ja snap ik. Heb er ook geen moeite mee maar maakt toch niet uit wat er te zien is iedereen weet toch wel wat er gebeurdquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat was er te zien dan? Beetje dekbed dat op en neer ging meer toch niet?
Big Brother Duitsland #2quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Wat gaan jullie na ssl doen? Enig idee hoe jullie dan je leven weer in gaan vullen?
idd, maar ik heb toch veel dingetjes gezien en geluidjes gehoord van mo en maik. als je dan zo gek op elkaar bent, denk ik, wacht lekker tot je thuis ent en leef je dan uit. ook omdat mo altijd over haar ouders spreekt(wat zouden ze van me denken?)quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:13 schreef waxmask het volgende:
Je kan sex ook best zonder het al te vulgair en bloot te maken. Althans als je het idee sex=penetreren los kan laten. Valt me eigenlijk best op dat in al de RLS sex ik weinig erotisch heb gezien...alleen de daad, zonder al teveel gevoel. Als ik erover terug denk was Diana de enige die er toen echt hoorbaar van genoot en zelfs al was het donker, haar geile gekreun staat me meer in het geheugen dan hoe de daad eruit zag.
Ik vind niet dat je je hoeft te schamen voor sex op TV als je in een RLS zit, maar het is de vorm waarin, waar je over na moet denken als stel.
Kunnen ze daar de daily weer mee vullenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:18 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna: Volgens mij ben je gewoon zwanger
(Tegen Mo)
hadden ze al gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar de daily weer mee vullen
Ik heb geen idee..ik heb geen leven meer denk ik.....Heb jij suggesties? Volgens mij heb jij wel een boeiend leven als je dit hier komt vragen op dit tijdstip..quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Het moet inderdaad meer een tease spel zijn voor het stel en de kijker...is misschien wel kut als man...maar je bouwt spanning op en de streamers worden para van de geruchten en speculaties.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:18 schreef spikey08 het volgende:
[..]
idd, maar ik heb toch veel dingetjes gezien en geluidjes gehoord van mo en maik. als je dan zo gek op elkaar bent, denk ik, wacht lekker tot je thuis ent en leef je dan uit. ook omdat mo altijd over haar ouders spreekt(wat zouden ze van me denken?)
Wij al een paar offsync van de maatschappij en dat bevalt ons prima...(6 ploegen als je dat wat zegt...) maar boeiend is voor iedereen anders he...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee..ik heb geen leven meer denk ik.....Heb jij suggesties? Volgens mij heb jij wel een boeiend leven als je dit hier komt vragen op dit tijdstip..
heb je het filmpje van 10 minuten gezien??inc geluid??quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
vond het batsen wel meevallen
maar die scheet van Fielip !!!! walgelijk echt waar
ze zouden eigenlijk geen echte mensen in zo'n RLS moeten zetten
Nog een aflevering kan ook welquote:
ja heb het live gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb je het filmpje van 10 minuten gezien??inc geluid??
wil je het nog erger horenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja heb het live gezien
mensen hebben sex .....get over it
Ja Flip en Jo ook zoiets. Bart noemt het een knipperlicht relatie. Volgens mij is er nog helemaal geen sprake van een relatiequote:Op woensdag 4 mei 2011 02:21 schreef spikey08 het volgende:
[..]
idd, wat voor onzin ze daar steeds weer verzinnen??
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wil je het nog erger horen
je ouders hebben ook sex gehad
je opa en oma ook
Dat lijkt me ergquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik lag in de kamer erlangs met een luidruchtige moeder....
![]()
Eerste keer dacht ik dat er wat ernstigs was en ben ik gaan kijken....
ik kan er goed naar kijken, vind het vaak ook opwindend, maar denk bij hun,,, waar zijn julliie mee bezig,,ze kiezen hier niet voor maar zijn wel dom genoeg..ik weet zeker dat ze hier spijt van hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja heb het live gezien
mensen hebben sex .....get over it
Gemiddeld amateur filmpje is vaak geiler dan die RLS filmpjes met neukende mensen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:27 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik kan er goed naar kijken, vind het vaak ook opwindend, maar denk bij hun,,, waar zijn julliie mee bezig,,ze kiezen hier niet voor maar zijn wel dom genoeg..ik weet zeker dat ze hier spijt van hebben
Ik vond dat konijneritme van Maik ook niet opwindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gemiddeld amateur filmpje is vaak geiler dan die RLS filmpjes met neukende mensen...
nogmaals die kiezen ervoor..ik denk dat moniek dat niet doet!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gemiddeld amateur filmpje is vaak geiler dan die RLS filmpjes met neukende mensen...
haha,,stuur een filmpje op,,,,,quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen was er nog geen internet hahaha weet niet wat ik nu gedaan had met streams...
Ook niet helemaal waar...sommige wel..bewust voor internet...sommige hidden cams...en weer anderen in prive omgeving en dan lekt die zooi uit....iedere soort ook weer een charme op zichzelf en je merkt inderdaad of ze bewust voor een groot publiek neuken of puur elkaar vermaken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:31 schreef spikey08 het volgende:
[..]
nogmaals die kiezen ervoor..ik denk dat moniek dat niet doet!!!
denk je dat moniek ook zo denkt??of maik,want hij was er ook bij!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar...sommige wel..bewust voor internet...sommige hidden cams...en weer anderen in prive omgeving en dan lekt die zooi uit....iedere soort ook weer een charme op zichzelf en je merkt inderdaad of ze bewust voor een groot publiek neuken of puur elkaar vermaken...
Mo is iemand die alles op zichzelf betrekt... Misschien dat ik het kan uitleggen:quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:34 schreef spikey08 het volgende:
[..]
denk je dat moniek ook zo denkt??of maik,want hij was er ook bij!!
jeetje,,,wat geweldig verwoord, maar ik hoop dat ze de finale niet!!! haalt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo is iemand die alles op zichzelf betrekt... Misschien dat ik het kan uitleggen:
Mo vindt het niet belangrijk wat anderen van haar vinden, maar Mo ondervindt persoonlijk last van wat mensen van haar vinden. Dus ze neukt vol open met Mike omdat Mo dat wil, de kijker is een klootzak dan in haar wereld die haar in de weg staat. Die cijfert ze dan weg op het moment van de daad. Om daarna weer in het reine te komen met de achterban gaat ze een ander spel spelen.
Je onthoud namelijk vaak alleen het laatste wat een persoon heeft gedaan. Althans dat blijft meestal het topic, de rest is bijzaak en in het verleden. En dus jankt Mo bewust een maand achter elkaar en we hebben niet Neukmo , maar HuilMo.
Nu zie je weer een kentering....BitchMo...en steeds komt NeukMo verder in het rijtje van persoonlijkheden die ons aan Mo zijn gegeven. Ze gaat er nu Donderdag uit of ze gaat de finale in en dan zullen we LieveMo ontmoeten...geraffineerd wijf die niet snapt dat er mensen 24/7 keken (wat ze daadwerkelijk zien) anders was ze ermee weggekomen.
Ze heeft alle rls op fok gevolgd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef waxmask het volgende:
[knip]
geraffineerd wijf die niet snapt dat er mensen 24/7 keken (wat ze daadwerkelijk zien) anders was ze ermee weggekomen.
Dan correct me:quote:
idd, maar is ze niet!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan correct me:
Ze weet dat we 24/7 kijken maar weet dus ook dat wij niet het verloop bepalen maar het programma zelf. Dan zou ze de beste actrice zijn die ik ooit heb gezien....
Zij zelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:49 schreef spikey08 het volgende:
[..]
wie??de mensen die haar weg willen of de mensen die willen dat ze blijft of wint??
toch knap!! mocht zij als enige iedere dag op internet??tv??? video??kan het me niet voorstellen. o ja, of is ze helderziend??quote:
Ik geloof niet dat het zo'n volger is...heel misschien BB1 en 2 maar niet fulltime...Denk eerder dat ze toen ze hoorde van de audities ze als een gek de archieven hier en en op Nowlive door gespit heeft....quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:53 schreef spikey08 het volgende:
[..]
toch knap!! mocht zij als enige iedere dag op internet??tv??? video??kan het me niet voorstellen. o ja, of is ze helderziend??
Oh ja kut nu heb je me echt tukquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:53 schreef spikey08 het volgende:
[..]
toch knap!! mocht zij als enige iedere dag op internet??tv??? video??kan het me niet voorstellen. o ja, of is ze helderziend??
Big Brother Duitsland #2quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:56 schreef Candyfreak het volgende:
Is er ergens een link van BB duitsland?
Dankjequote:Op woensdag 4 mei 2011 02:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Big Brother Duitsland #2
Stream links in de OP of een paar los in het topic mochten die niet werken...
Het is een complotquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:00 schreef waxmask het volgende:
OT: Waarom zitten in die Red Band: Zoet/zuur niet alleen die zure? daarom koop ik die dingen....
ik zeg: oprotten, nu meteen..oneerlijk spel!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja kut nu heb je me echt tuk![]()
Correctie.... ze heeft tot sst alle rls gevolgd op fok en toen vond ze het tijd om het eens van dichterbij te bekijken
Nu nog het licht aan daar en we kunnen beginnen aan een nieuwe (gezellige) dagquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
goedemorgen, zit ook lekker met koffie en croissantje de dag te beginnen.
ik hoop het, Dodenherdenking is altijd een dag met heel somber randje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Nu nog het licht aan daar en we kunnen beginnen aan een nieuwe (gezellige) dag
Uit het hiernamaals?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Joanna zegt en vandaag krijgen we bericht.
Ja, dit is wel een juiste weergave.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mo is iemand die alles op zichzelf betrekt... Misschien dat ik het kan uitleggen:
Mo vindt het niet belangrijk wat anderen van haar vinden, maar Mo ondervindt persoonlijk last van wat mensen van haar vinden. Dus ze neukt vol open met Mike omdat Mo dat wil, de kijker is een klootzak dan in haar wereld die haar in de weg staat. Die cijfert ze dan weg op het moment van de daad. Om daarna weer in het reine te komen met de achterban gaat ze een ander spel spelen.
Je onthoud namelijk vaak alleen het laatste wat een persoon heeft gedaan. Althans dat blijft meestal het topic, de rest is bijzaak en in het verleden. En dus jankt Mo bewust een maand achter elkaar en we hebben niet Neukmo , maar HuilMo.
Nu zie je weer een kentering....BitchMo...en steeds komt NeukMo verder in het rijtje van persoonlijkheden die ons aan Mo zijn gegeven. Ze gaat er nu Donderdag uit of ze gaat de finale in en dan zullen we LieveMo ontmoeten...geraffineerd wijf die niet snapt dat er mensen 24/7 keken (wat ze daadwerkelijk zien) anders was ze ermee weggekomen.
dan moet ze lekker in een bak met spinnen gaan liggen.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef MargrietV het volgende:
Joanna beklaagt zich dat ze niet één seconde gekroeld is. Zeikwijf.
goed idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moet ze lekker in een bak met spinnen gaan liggen.....
Spinnen doen niets. Geef haar dan een wurgslang.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moet ze lekker in een bak met spinnen gaan liggen.....
dat mag dan na het kriebelen door de spinnen......quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Spinnen doen niets. Geef haar dan een wurgslang.
dat wijf lult zo dom als het achtereind van een varken johquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:49 schreef MargrietV het volgende:
Joanna denkt dat Flip en Sharon meest populair zijn.
je weet het van MaJo als ze maar 3x met haar billen schudt, ja dan ligt er weer een hammetje bij de slager in de vitrinequote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat wijf lult zo dom als het achtereind van een varken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |