heb dat niet meegekregen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef livvie het volgende:
Waarom, en wie heeft Sharon uitgelachen?
Ik kom net thuis... en las net een post hierover.
me neitherquote:
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig isquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef mangalie het volgende:
quote:
Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over het verlegen zijn. Ik vind dat Karim soms zijn mening geeft (wat dan gewoon harstikke terecht is) en daarna gaat hij dit terug trekken omdat hij zich schuldig voelt en dan vind ik dat hij niet zichzelf is vooral omdat hij gewoon gelijk heeft.
Topgevoelsmens die soms nogal onzeker kan overkomen..Vooral in deze situatie..Maar herinner je het conflict met Servio nog?? Die gaf hij duidelijk tegengas..Daarna werd hij onzeker of hij daar wel goed aan had gedaan..
Maar jij vult in dat hij dat doet 'om wat mensen thuis denken'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig is
Dat zei hij zelf?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jij vult in dat hij dat doet 'om wat mensen thuis denken'.
O ja?quote:
Okequote:
Wat mensen thuis denken heb ik hem geheel niet over gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja toen vond ik hem ook eigenlijk veel sterker. Ook tegen Joanna toen, toen zei hij gewoon precies waar het op stond. Daarom vind ik het ook nu jammer dat ie dat vaak niet doet en zich druk maakt om wat mensen thuis denken. Wat helemaal niet nodig is
Ja, zoals met het weigeren van de date. Toen dacht hij dat mensen hem daarop slecht zouden beoordelen, maar het tegendeel was waar. Volgens mij werd dat juist erg gewaardeerd. Door mij iig wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:11 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Verder hem ik trouwens helemaal niks negatiefs over Karim gezegd dus snap ook niet waar dat ineens vandaag kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |