ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe dan..heb ned1 op staan en hoorde dat niet vandaar me reactie .
Ok, ga even kijken dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
Ik ga niet naar de finale en die foto hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
ja indd , als ze komt fokken kan ze hem pakkenquote:
Hij is goooooooooed!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
daar heeft Osama toch zelf niks meer over te zeggen ;0quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
jij kan echt fakking goed tekenen zeg !!! complimenten !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
Behalve twijfelen worden er ook veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
doe je met je talent ook iets op professioneel vlak ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
wauw !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |