Thanks Sjampoeh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
wil iemand die van cynthia en gerard in de OP zetten dan?
Hij komt zo anders over ofzo.. ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, maar ik kan niet alleen de gesprekken met Gerard de schuld geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij kan er toch ook weinig aan doen dat er verder niemand meer over is waar je een intressant gesprek van langer dan 5 minuten mee kan aanknopen?
ze krijgt m lekker mee!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach gossie sharon met segredo ,,moet bijna huilen
die gooit bij het eerste het beste stukje kritiek dat ze onder ogen krijgt de pc het raam uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Dat kind kunnen ze straks afvoeren naar een psychiatrische inrichting als ze straks leest hoe geliefd ze was op de kijkbuis!!
Ik heb meer vertrouwen in Gerard dan in de paus!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef willem67 het volgende:
Haal dat stomme gouden kruis eens weg bij Gerard, het is gvd de paus niet.
Kan ze beter hier niet komen lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
die gooit bij het eerste het beste stukje kritiek dat ze onder ogen krijgt de pc het raam uit
Hij komt anders over, omdat hij met 3 van de 4 bewoners niets heeft, dus echt op z'n gemak is hij niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt zo anders over ofzo.. ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, maar ik kan niet alleen de gesprekken met Gerard de schuld geven.
ze zei net tegen secredo, ik wil niet weg, want dan moet ik jou missen dan zie ik je een paar weken niet (of iets van die strekking)quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Gerard dan in de paus!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
ik bemoei me er verder niet meer mee...gouden kruis of rood kruis hahahaha zoek ut maar lekker uit
Maik er achteraan want het is dan zijn schuld!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
die gooit bij het eerste het beste stukje kritiek dat ze onder ogen krijgt de pc het raam uit
Moet ze niet hier komen en de reactie`s lezen,dan heeft de GGD weer zn handen vol...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
klopt, ze weet het nog niet, maar ze mag m meenemen! (is geloof ik ook al geregeld)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze zei net tegen secredo, ik wil niet weg, want dan moet ik jou missen dan zie ik je een paar weken niet (of iets van die strekking)
Tsja, het lijkt er ook op dat hij beseft dat het bijna afgelopen is en hij weer lekker naar huis kan en verder kan gaan met z'n eigen ding doen, een soort berusting. Het zou me niks verbazen als hij klaar is met die hele poppenkast maar we zullen zien, ik hoop dat Sharon en Karim beiden de finale zullen halen maar helaas lijken er zowieso al 2 plekken vergeven aan Joanna en Flip.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt zo anders over ofzo.. ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, maar ik kan niet alleen de gesprekken met Gerard de schuld geven.
Wat een gezeik ook over dat kruis. Geer was gewoon top en verdient dat gouden kruis ,maar alsof het iets uitmaakt wat voor kleur dat kruis heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
ik bemoei me er verder niet meer mee...gouden kruis of rood kruis hahahaha zoek ut maar lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |