misschien een onbeleefde vraag, maar wat is hier de originele prijs van als totaalplaatje?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb gekocht
Urban Decay, the feminine palette
Benefit, the new maggie collection
Too faced Eye Shadow primer
En heel erg fijne Clinique high impact curling mascara
Met 25 % procent korting![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog niets opgedaan, dus nog geen review.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier op
clinique high impact mascara
op het ooglid
Light Champagne en ook onder de wenkbrauwen
Shimmering Bronze
Randje langs wimper Toasty liner
Onder de onderste wimpers
pretty in plum
Toasty liner(oogpotlood)
Oja als het niet helemaal goed zit, ik krijg graag tips (heb namelijk niet vaak oogschaduw op)
Ik heb swatches gemaakt, maar om die goed op de foto te krijgen is een hell. Dat doet de mooie kleuren echt geen recht. Dus daar geen foto's van![]()
De benetint en hoola bronzer vind ik ook mooi. Lekker fris en zomers
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Haha, dat jaquote:Op zondag 22 mei 2011 14:37 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Even goed 'doormasseren' helpt inderdaad goed. Ik sta trouwens echt verbaasd over hoe lang dat spul meegaat. Volgens mij denk ik nu al een maand lang "nou na nu zal het toch wel écht op zijn" en dan blijkt er nog gewoon voldoende in te zitten. Dat spul is elke euro meer dan waard!
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef WinnieWana het volgende:
Euh om en nabij 106 euro. Weet niet meer precies. Met 25 procent korting kwam ik op 80 euro. Ik moet ook altijd weten hoeveel dingen kosten hoor, dus maakt niet uit die vraag.
Even foto van mijn ogen ( je ziet niet superveel)MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier op
clinique high impact mascara
op het ooglid
Light Champagne en ook onder de wenkbrauwen
Shimmering Bronze
Randje langs wimper Toasty liner
Onder de onderste wimpers
pretty in plum
Toasty liner(oogpotlood)
Oja als het niet helemaal goed zit, ik krijg graag tips (heb namelijk niet vaak oogschaduw op)
Ik heb swatches gemaakt, maar om die goed op de foto te krijgen is een hell. Dat doet de mooie kleuren echt geen recht. Dus daar geen foto's van![]()
De benetint en hoola bronzer vind ik ook mooi. Lekker fris en zomers
Heb je de tutorial gevolgd die je postte? (heb hem niet helemaal gekeken)
En waar heb je die set van Benefit gekocht?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Die mascara heb ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb gekocht
Urban Decay, the feminine palette
Benefit, the new maggie collection
Too faced Eye Shadow primer
En heel erg fijne Clinique high impact curling mascara
Met 25 % procent korting![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog niets opgedaan, dus nog geen review.
Dankjequote:Op maandag 23 mei 2011 13:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Leuk Sylvana!![]()
Ik heb alweer een paar weken geleden de 28 neutral palette gekocht en ik ben er nog steeds zo blij mee!Fijne kleuren, je kan er heel veel mee, gebruik hem elke dag. Echt een aanrader
Ja idd...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef Sylvana het volgende:
Balen dat je nog steeds niets van Sephora gehoord hebt enfermeraMaar dat palet van Too faced ziet er idd ook erg leuk uit!
Ik ga ook maar eens op zoek naar een leuk palet, is toch wel handig
En toch is de pigmentatie bij de smokey eyes trio's van Bourjois prima, als je eenmaal door het 'baked' stukje heen bentquote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
Je leest vaker bij Bourjois dat de pigmentatie niet goed is. Zeker bij de mono's. Zonde van het geld helaas
Ik wou ze ook graag hebben maar bij een swatch in de winkel zag ik losse glitter erin en toen haakte ik af..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En toch is de pigmentatie bij de smokey eyes trio's van Bourjois prima, als je eenmaal door het 'baked' stukje heen bent
Ja... er komt een tijd dat het niet meer cool is om met glitters op je wangen rond te lopen. Om die reden heb ik ook een hele mooie Too Faced oogschaduw aan m'n kleine nichtje weggegeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wou ze ook graag hebben maar bij een swatch in de winkel zag ik losse glitter erin en toen haakte ik af..
ja ik heb de tutorial gevolgdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi
Heb je de tutorial gevolgd die je postte? (heb hem niet helemaal gekeken)
En waar heb je die set van Benefit gekocht?
Ik volg 'ze' wel op twitter maar nog niet geweest, amsterdam is niet echt om de hoekquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Ooi86 het volgende:
Hya!
Iemand al bij Inglot geweest? Ik ben superbenieuwd. Ik ben ooit in Londen geweest, maar ik werd toen een beetje overweldigd door alle make-up die ze hebben. Echt een gevalletje Ik weet niet waar ik kijken moet! Maargoed, nu ook dicht bij huis, dus binnenkort ga ik eens kijken.
Ik ben er niet zo weg van, dus ik vond het wel jammer want ik dacht dat ik ze wel heel leuk zou vinden die smokey eye setjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja... er komt een tijd dat het niet meer cool is om met glitters op je wangen rond te lopen. Om die reden heb ik ook een hele mooie Too Faced oogschaduw aan m'n kleine nichtje weggegeven.
Bij bybeautygloss.nl, alleen dat is geen aanrader (slechte service), dus daar bestel ik (voorlopig?) niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankje
Waar heb je dat palette gekocht?
Waar zitten ze?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Ooi86 het volgende:
Hya!
Iemand al bij Inglot geweest? Ik ben superbenieuwd. Ik ben ooit in Londen geweest, maar ik werd toen een beetje overweldigd door alle make-up die ze hebben. Echt een gevalletje Ik weet niet waar ik kijken moet! Maargoed, nu ook dicht bij huis, dus binnenkort ga ik eens kijken.
Van Baerlestraat dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh in amsterdam? beh die weg is niet echt op de route ofzo ..
Tram 5 vanaf de VU!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's ook meteen de reden dat ik er nog niet geweest ben.Kalverstraat heeft nog genoeg andere dingen waar ik vaak even binnenwip als ik er in de buurt ben, V&D in Amstelveen is best heel dichtbij de VU, maar daar? Dan zou ik al speciaal een tram moeten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |