Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).quote:
"Ze " is naar mijn weten gewoon 1 persoon, Mascha heet ze ...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).
Mascha zit er in haar uppie achter toch? Denk dat ze een beetje over het hoofd heeft gezien hoeveel werk het is, naast haar website enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).
Nou, ik kreeg laatst ook een mail van iemand anders dus vandaar dat ik zei ''ze''quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
"Ze " is naar mijn weten gewoon 1 persoon, Mascha heet ze ...
Anders moet je haar eens benaderen via Twitter...
Ja, dan doe je toch iets niet goed volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb dat ook gehad bij bybeautygloss, nog niet zo lang geleden. Inderdaad slechte service, heeel traag. Maar de grap is dat ze juist wél mensen in dienst heeft. Ze doet het niet allemaal alleen. En dan nog gaat het sloom
Haha, ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm, je leest er tegenwoordig steeds vaker klachten over...
Ik heb ook eens ene keer een vraag gesteld over die 88 pallete... Nooit antwoord gehad.
Daarna eens een mail gestuurd met nog een vraag en daar kreeg ik echt een heel bot antwoord op dat de ging op bestellen me al verging. Beetje jammer. Want ik ben dan zo'n persoon die liever geld bijlegt dan het daar te bestellen.
Dus eigenlijk nog wel goedkoper in Amerika.quote:
20, maar op de site 15 dollar (omrekenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef calilov3 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af hoe duur een single eyeshadow van MAC is in nederland...
free shipping codes voor binnen de VS bedoel je? Kan me niet voorstellen dat je naar NL kan laten sturen ivm stomme handelsafspraken, bah. Ik wil ook eens voor aantrekkelijke prijzen make-up shoppen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
20, maar op de site 15 dollar (omrekenen) en ze hebben heel vaak free shipping codes
je gaat in de VS wonen over een tijdje begrijp ik? voor kort (studie ofzo) of voor lang(er)? Zou wel cool zijn als je voor Fokkers met voorliefde voor MAC en Bobbi Brown en NARS enzo kunt shoppen daar en kan opsturenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nog wel goedkoper in Amerika.
Als ik iets voor jullie kan betekenen als ik daar woon moeten jullie maar even PM'en. Ik heb in Amerika $14.50 betaald.
Ik laat het heel vaak naar een vriendin opsturen, die ik dan toch kom opzoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
free shipping codes voor binnen de VS bedoel je? Kan me niet voorstellen dat je naar NL kan laten sturen ivm stomme handelsafspraken, bah. Ik wil ook eens voor aantrekkelijke prijzen make-up shoppen...
Bobbi Brown Shimmer Bricks!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je gaat in de VS wonen over een tijdje begrijp ik? voor kort (studie ofzo) of voor lang(er)? Zou wel cool zijn als je voor Fokkers met voorliefde voor MAC en Bobbi Brown en NARS enzo kunt shoppen daar en kan opsturen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 04:39 schreef calilov3 het volgende:
Ja dat klopt inderdaad... Ik ga bij mijn verloofde wonen.
En ik vertrek over 2 weken.
En als ik het via normale post verstuur is het +2 dollar volgens mij.
Dus ik kan gewoon sturen via luchtpost (duurt volgens mij 4 - 7 dagen).
Dus laat maar weten wat er eventueel moet komen...
Ik heb al wel een MAC store ontdekt, en zal vast wel bobbi brown en NARS kunnen vinden.
Ook de Lancome is goedkoper... Hypnose mascara voor 20 dollar ipv 28 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |