abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:16:30 #126
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96673977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat is helemaal perfect, want ik heb een paar pagina's terug een foto gepost van wat ik tof vind als oogmake-up, maar als ik mijn ogen dan open doe zie je er geen reet van.. :(
Da's bij mij ook altijd het probleem... irritant he... en ik ben niet een Aziaat :D

Alhoewel ik nooit zo fel ga bij mijn ogen, vind ik jouw make-upje op die foto wel erg cool!
Zou je het niet verder omhoog kunnen trekken om het zichtbaar te maken?
Ik ga even een foto opduikelen van mezelf om te laten zien wat voor rare ogen ik heb ;)
Overhangende oogleden met een blubbel vet erin. Yeay, that sure sounds tasty!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96674547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Da's bij mij ook altijd het probleem... irritant he... en ik ben niet een Aziaat :D

Alhoewel ik nooit zo fel ga bij mijn ogen, vind ik jouw make-upje op die foto wel erg cool!
Ik ga even een foto opduikelen van mezelf om te laten zien wat voor rare ogen ik heb ;)
lol whut, praat je mij een ooglidcorrectie aan? :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:37 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96674907
Misschien kunnen we 2 voor de prijs van 1 krijgen? :P

Maar ik bedoel dus de oogschaduw meer naar boven toe smeren en blenden ('omhoog trekken') om je crease dieper te maken.

Ik heb foto's gevonden, ga ze nu uploaden, maak je borst maar vast nat :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:31:50 #129
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96674980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

XD Herkenbaar. Klote met ooglooks doen -O- Alhoewel ik er inmiddels redelijk handig in ben geworden..... (8> *)
Ben benieuwd naar je foto's! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:32:31 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675016
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

XD Herkenbaar. Klote met ooglooks doen -O- Alhoewel ik er inmiddels redelijk handig in ben geworden..... (8> *)
Ben benieuwd naar je foto's! :D
Maar het kost echt teveel tijd voor elke ochtend... scheisse-auglieden :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:33:41 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96675079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar het kost echt teveel tijd voor elke ochtend... scheisse-auglieden :(
Zo, echt wel. :{ :N Ik doe nu gewoon supermakkelijk en lui; overal foundation + afpoederen, mn supercoole UD eyeliner in Roach, mascara en klaar :') _O- Zoals hierboven aan de pagina, btw :P
pi_96675126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien kunnen we 2 voor de prijs van 1 krijgen? :P

Maar ik bedoel dus de oogschaduw meer naar boven toe smeren en blenden ('omhoog trekken') om je crease dieper te maken.

Ik heb foto's gevonden, ga ze nu uploaden, maak je borst maar vast nat :P
oeh ik ga ook even foto's zoeken, ben benieuwd :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:39:36 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675436
Hele gezichtje, voor het overzicht en mijn bleke snoet. Mét beetje bronzer op nog wel en in het schemerlicht/schaduw genomen, ben normaal nog bleker :P Ben ongeveer een NW20 nu, in de winter soms NW15. Wil niet helemaal herkenbaar op internet dus vandaar de crappy foto ;)

Wenkbrauw opgetrokken

Wenkbrauw normaal, als mijn oog open is. "where haz the eyelidz gone?"

pi_96675489

Hier was ik 14, dus oude foto :')
Maar smokey eyes lukt dan nog wel.. maar ik houd van heftig..

Dit zou ik dus nooit kunnen, dan knipper ik 2 keer en dan is alles geblend. :(
pi_96675601
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hele gezichtje, voor het overzicht en mijn bleke snoet. Mét beetje bronzer op nog wel en in het schemerlicht/schaduw genomen, ben normaal nog bleker :P Ben ongeveer een NW20 nu, in de winter soms NW15. Wil niet helemaal herkenbaar op internet dus vandaar de crappy foto ;)
..
ah ik zie het, we have the same problem sistah :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:43:31 #136
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675672
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo, echt wel. :{ :N Ik doe nu gewoon supermakkelijk en lui; overal foundation + afpoederen, mn supercoole UD eyeliner in Roach, mascara en klaar :') _O- Zoals hierboven aan de pagina, btw :P
Ik doe niet eens overal foundation :D
Soms op maandagochtend, als ik nog "zin" heb om alles te doen :P
Meestal alleen eyeliner met kwastje, dan mascara en beetje concealer. Meestal ook nog klein beetje blush. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd mijn sugar-intake enorm aan het verminderen ben en ik nu minder concealer hoef te gebruiken omdat mijn donkere kringen minder zijn, freaky hè!
Als ik zin heb doe ik nog foundation, cream-shadow aanbrengen (met vinger of concealerbrush) en wat bronzer.

Ik wissel wel heel vaak in welke producten ik gebruik, das het leuke van een vrij grote stash hebben *O*
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:48:06 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik 14, dus oude foto :')
Maar smokey eyes lukt dan nog wel.. maar ik houd van heftig..

Wow, was je daar 14? Je lijkt het dubbele! Op mijn 14e keek ik nog de Smurfen enzo, hahahaha.
/oma vertelt modus uit

Ik vind die smokey eyes erg mooi hoor :Y Heftig mag ook wel, zeker als je er zin in hebt *O*

Alhoewel ik lastige ogen heb, leg ik er wel altijd de nadruk op in mijn make-up, niet op mijn lippen. Ik vind mijn ogen gewoon mooier, hoe lastig dan ook ;)
pi_96676165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wow, was je daar 14? Je lijkt het dubbele! Op mijn 14e keek ik nog de Smurfen enzo, hahahaha.
/oma vertelt modus uit

Ik vind die smokey eyes erg mooi hoor :Y Heftig mag ook wel, zeker als je er zin in hebt *O*

Alhoewel ik lastige ogen heb, leg ik er wel altijd de nadruk op in mijn make-up, niet op mijn lippen. Ik vind mijn ogen gewoon mooier, hoe lastig dan ook ;)
Dat meisje ernaast is nu visagiste voor MAC, ik was die dag haar model. Toen zat ze nog op de opleiding. Zie er nu zelfs jonger uit dan toen.. :')
Maar zodra ik make-up op heb zie ik er weer anders uit.. :')
Ik heb de laatste tijd vooral dat ik het heel erg op mijn wangen gooi en dan rode lippenstift en anders knalkleur oogschaduw. Was gisteren fan van fel-blauw.

deze donkere ja 8-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:54:29 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96676309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik doe niet eens overal foundation :D
Soms op maandagochtend, als ik nog "zin" heb om alles te doen :P
Meestal alleen eyeliner met kwastje, dan mascara en beetje concealer. Meestal ook nog klein beetje blush. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd mijn sugar-intake enorm aan het verminderen ben en ik nu minder concealer hoef te gebruiken omdat mijn donkere kringen minder zijn, freaky hè!
Als ik zin heb doe ik nog foundation, cream-shadow aanbrengen (met vinger of concealerbrush) en wat bronzer.

Ik wissel wel heel vaak in welke producten ik gebruik, das het leuke van een vrij grote stash hebben *O*
Leuke foto's van je oog! En ik snap idd je probleem... het 'vet' in je ooglid maakt het ook niet makkelijker -O-
Oeh, beter! :D van de minder donkere kringen dan :D
Ja, precies... Oh, cream eyeshadow hoef ik niet te proberen, alles gaat in mn crease zitten. :N
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:22 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96676697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat meisje ernaast is nu visagiste voor MAC, ik was die dag haar model. Toen zat ze nog op de opleiding. Zie er nu zelfs jonger uit dan toen.. :')
Nice!

quote:
Maar zodra ik make-up op heb zie ik er weer anders uit.. :')
Ik heb de laatste tijd vooral dat ik het heel erg op mijn wangen gooi en dan rode lippenstift en anders knalkleur oogschaduw. Was gisteren fan van fel-blauw.

[ afbeelding ]
deze donkere ja 8-)
Coole kleur, letterlijk en figuurlijk! Hou ik wel van, zeker bij donkere ogen en huidjes met een tintje :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:03:25 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96676898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Leuke foto's van je oog! En ik snap idd je probleem... het 'vet' in je ooglid maakt het ook niet makkelijker -O-
Oeh, beter! :D van de minder donkere kringen dan :D
Ja, precies... Oh, cream eyeshadow hoef ik niet te proberen, alles gaat in mn crease zitten. :N
De cream shadows/liners van Benefit zijn de enigen die werken daarvoor, zonder te creasen. Mits ik niet teveel gebruik op mijn ooglid. Ik heb de kleur Skinny Jeans, zoooo mooi :Y

Bruin, grijs of zwart lijntje erbij op mijn bovenste ooglid en het ziet er heel anders uit. Ik smeer het dus heel licht op mijn ooglid en veeg het dan naar boven toe uit. Lijntje erbij mikken, mascara erop en done.
pi_96676907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nice!

[..]

Coole kleur, letterlijk en figuurlijk! Hou ik wel van, zeker bij donkere ogen en huidjes met een tintje :Y
Baal wel dat buiten MAC heel veel oogschaduw weinig pigment heeft en dan gelijk zo'n transparante laag geeft op mijn huid :(

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

De cream shadows/liners van Benefit zijn de enigen die werken daarvoor, zonder te creasen. Mits ik niet teveel gebruik op mijn ooglid. Ik heb de kleur Skinny Jeans, zoooo mooi :Y

[ afbeelding ]

Bruin, grijs of zwart lijntje erbij op mijn bovenste ooglid en het ziet er heel anders uit. Ik smeer het dus heel licht op mijn ooglid en veeg het dan naar boven toe uit. Lijntje erbij mikken, mascara erop en done.
oeh dat ziet er nice uit :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:04:50 #143
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

Baal wel dat buiten MAC heel veel oogschaduw weinig pigment heeft en dan gelijk zo'n transparante laag geeft op mijn huid :(
Yeah, that sucks big time...

quote:
oeh dat ziet er nice uit :o
Psssssssst...... 25% korting bij Sephora op het moment :D
pi_96677033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Yeah, that sucks big time...

[..]

Psssssssst...... 25% korting bij Sephora op het moment :D
ohja, bijna vergeten :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:05:54 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96677077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oeh :9 Wat gaaf! :D Waar koop je die? *G* Sephora zo te zien? :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:06:15 #146
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677088
Ideale kleur, grijs zit erin, bruin, beetje shimmer, niet teveel. Kan echt bij alles. En aangezien ik echt geen aanleg heb voor mode en dergelijke, is dat wel handig :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:08:28 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677234
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh :9 Wat gaaf! :D Waar koop je die? *G* Sephora zo te zien? :o
Yep!
Heb hem zelf nu ruim een jaar maar hij gaat echt niet snel op. Zit nu een klein deukje in bij mij ;)
Gebruik hem niet elke dag, maar toch.
Wel duur, maar goed, werkt prima en snel, want ik hoef dan geen primer aan te brengen, wat voor poeders zeker wel moet (scheelt toch weer 1 stap hè ;))
Ben zelf 4 x terug geweest naar de Sephora in Leidschendam toen, omdat ze hem steeds niet hadden en ik hem moest en zou hebben hahaha, wel blij om, hij is echt mooi :Y

hmmm, morgen maar weer eens uit de kast trekken :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:12:07 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96677460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ideale kleur, grijs zit erin, bruin, beetje shimmer, niet teveel. Kan echt bij alles. En aangezien ik echt geen aanleg heb voor mode en dergelijke, is dat wel handig :D
Wauw O+ Dat klinkt echt geweldig :o :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Yep!
Heb hem zelf nu ruim een jaar maar hij gaat echt niet snel op. Zit nu een klein deukje in bij mij ;)
Gebruik hem niet elke dag, maar toch.
Wel duur, maar goed, werkt prima en snel, want ik hoef dan geen primer aan te brengen, wat voor poeders zeker wel moet (scheelt toch weer 1 stap hè ;))
Ben zelf 4 x terug geweest naar de Sephora in Leidschendam toen, omdat ze hem steeds niet hadden en ik hem moest en zou hebben hahaha, wel blij om, hij is echt mooi :Y

hmmm, morgen maar weer eens uit de kast trekken :)
Cool! Ja idd... Haha zeker als je ff lui wil zijn scheelt dat ja :D Ik ga er binnenkort ff kijken.. Vrijdag ga ik met mn pa boeken shoppen, als ik zeg dat we naar R'dam gaan duik ik snel nog ff de Sephora in denk ik :9 :D
Leuk, thanks voor de tip! :*
pi_96677568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
hehe, ik vind knaldingen echt supergaaf, niet dat je dat elke dag zou kunnen dragen.. maar dan zou ik een soort vereenvoudigde versie nemen.. :9
Maar ik ben hier ook fan van;

woensdag 11 mei 2011 @ 23:14:32 #150
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677593
Oh, mochten ze ook in NL uit komen, de Maybelline Eye Studio Cream Eyeshadow Trio's zijn echt bagger.
Een vriendin had ze meegenomen voor me uit de VS, omdat het Bobbi Brown palette wat ik wilde uitverkocht was (goede vergelijking ook he, Maybelline met BB, hahahaha).
Maar goed, heel lief van haar hoor, was een cadeautje, maar het is serieus binnen 5 minuten al gecreased. Wat een stom spul.

Dus waarschuwing, niet dit spul kopen als je niet van opgehoopte oogschaduw houdt en zeker niet als je hang-oogleden hebt net als ik.

Meer info:
http://www.musingsofamuse(...)ches-and-photos.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')