Is hij verlengend en kleurt hij goed zwart?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is echt heel goed nieuws want mijn favo mascara is van no7!
De paarse look was hem niet helemaal helaas..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die ogen vind ik wel mooi en ben erg benieuwd hoe die paarse look staat. Die lipstick is mij iets te opvallend
Hij is zeker verlengend en goed zwart. Ik heb even gekeken hoe hij heet en hij heet de Exquisite Curl mascara.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
Is hij verlengend en kleurt hij goed zwart?
Want ik heb ooit foundation gekregen van no7 en die was verbazendwekkend goed.
En ik heb soms toch het idee dat ik mijn geld aan het weggooien ben met het gebruiken van YSL en Lancôme-mascara.. dat kan vast goedkoper
Weet je toevallig ook hoeveel hij kost?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hij is zeker verlengend en goed zwart. Ik heb even gekeken hoe hij heet en hij heet de Exquisite Curl mascara.
ik vind beige-huidskleurige-witte oogschaduw met een klein lijntje altijd heel mooi, en voor de rest alles gewoon naturel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand tips voor mensen die weinig make-up kunnen hebben?
Ik draag altijd wat concealer, blush en veel mascara maar vind dit een beetje saai. Af en toe draag ik foundation als ik wat bleek ben die dag, maar heb een behoorlijk egale huid dus vind het niet altijd nodig.
Maar als ik meer make-up op doe zoals oogschaduw of lipgloss lijkt het al snel zo overdreven, en dit vind ik voor feestjes heel leuk maar niet voor dagelijks gebruik. (ik moet eerlijk erbij zeggen dat het bij mij overdreven oogt, ik lijkt snel ordinair met make-up bij andere vind ik het vaak super mooi staan)
Wat kan ik doen voor een mooie naturel look?
Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoeveel hij kost?
[..]
ik vind beige-huidskleurige-witte oogschaduw met een klein lijntje altijd heel mooi, en voor de rest alles gewoon naturel.
Of 60s inspired
[ afbeelding ]
links of rechts zonder dat lijntje boven.
heb je wel eens bruin of een ander kleurtje geprobeerd als lijntje? aangezien zwart te hard voor je is..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
Post anders eens een foto van jezelf, want dit is maar gokken om iets te roepenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
Supergaaf johquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.
Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen
Eerste proefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...
Ga straks nog een look met paars maken!
Wat een lieve reactiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Supergaaf johDat ziet er echt onwijs mooi uit!
![]()
Joh, je ziet er echt hartstikke leuk uit! Wat nou geen cover-materiaal
Ik vind van wel!
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sure!quote:
Oehhhh wat leukkkkkkk!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Grace het volgende:
Ik ben stout geweestHad 25% stickers voor Sephora bij de kassa v/d V&D gevonden, en dus maar eventjes gebruikt
Resultaat:
[ afbeelding ]
Too Faced Romantic Eye palette
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint
Mooie foto kwaliteit en aankoopjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked paletteIk was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen
En ik kon het niet laten om de MAC in te duiken bij de Douglas
Gekocht:
[ afbeelding ]
Blush in Melba, cremesheen in Boy Bait.
I'm in loooooveee!![]()
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwensHad eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik!
Dus nu een cremesheen, perfect voor mij. Ohhhh wat ben ik er blij mee zeg
![]()
![]()
Dat eye palette is echt moooiiiiiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Grace het volgende:
Ik ben stout geweestHad 25% stickers voor Sephora bij de kassa v/d V&D gevonden, en dus maar eventjes gebruikt
Resultaat:
[ afbeelding ]
Too Faced Romantic Eye palette
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint
Kun je een foto maken van hoe de blush eruit op je gezicht? Ben heel benieuwd wat, vind het een mooi fris kleurtje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked paletteIk was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen
Gekocht:
[ afbeelding ]
I'm in loooooveee!![]()
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwensHad eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik!
![]()
![]()
Dat kan ik inderdaad wel eens proberen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb je wel eens bruin of een ander kleurtje geprobeerd als lijntje? aangezien zwart te hard voor je is..
Wat voor poeder gebruik je daarvoor? Ik kan sowieso geen fatsoenlijke lijntjes maken, ik klieder heel mijn ogen vol en haal het overtollige weg, dat geeft het mooiste resultaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik maak een lijntje met een dun kwastje en poeder ipv potlood of eyelinder en gebruik meestal bruin of groene kleur, dan is het niet hard. Voor oogschaduw gewoon een warm palette of nude kleuren kopen
[..]
oh wat fijn <3quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
I'm in loooooveee!![]()
![]()
![]()
Ik woon er 10 min vandaan..weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh wat fijn <3
ik moet helemaal naar Amsterdam of Groningen voor MAC![]()
Kost me weer meer dan een uur, lucky basterd.
jij wel, je portemonnee.. niet zoquote:Op zondag 8 mei 2011 00:52 schreef Grace het volgende:
[..]
Ik woon er 10 min vandaan..weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijn
Zwarte lipgloss?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij wel, je portemonnee.. niet zo
Maar MAC is de enige die goeie zwarte lipgloss heeft bijvoorbeeld. Als ik verder zoek kom ik uit bij carnavalswinkels en dat soort gezeur.
jaazeker wel. Ik ben ook fan van de oogschaduw. Een van de weinigen met goeie pigmenten erin. Ik heb niet zulke mooie diepe oogleden, daarom "knipper" ik de kleur snel weg met goedkope oogschaduw of ze gaan dan in de plooi zitten.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:54 schreef Grace het volgende:
[..]
Zwarte lipgloss?Wist niet eens dat ze dat hadden
En je gebruikt geen oogschaduw primer? Bv van Too Faced?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
jaazeker wel. Ik ben ook fan van de oogschaduw. Een van de weinigen met goeie pigmenten erin. Ik heb niet zulke mooie diepe oogleden, daarom "knipper" ik de kleur snel weg met goedkope oogschaduw of ze gaan dan in de plooi zitten./faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |