Ik heb alweer even geen make-up gekocht, wilde eerst het Dangerous palette halen van Urban Decay, maar ik heb echt al veel (donkere) oogschaduw in zulke tinten en het geld vliegt momenteel mijn portemonnee uit (bruiloft voorbereiden

) dus ik heb het maar niet gedaan.
Oogschaduws van Fyrinnae.com zijn ook echt aanraders trouwens als je van donkere weird opgebouwde shimmer oogschaduws houdt

Ze hebben vaak meerdere "lagen" en kleuren, waardoor er veel diepte in zit en je bijzondere ooglooks krijgt. Daarnaast kosten ze ook nog eens praktisch niks dus uitproberen is een aanrader

Enige nadeel is dat het losse poeders zijn, dat vind ik onhandig, ik ga toch eens uitvogelen hoe dat persen van oogschaduw nou lukt...
Update over mijn nieuwste Bourjois aankoopjes van vorige week ofzo. De Frisse reinigingsmelk prikt als de neten bij mij (zal wel gevoelige huid hebben daarvoor) en gebruik ik dus niet, die geef ik wel weg aan iemand. Als iemand hem wil, geef maar een gil.
Het Vert de Gris oogschaduw-trio is echt dramatisch slecht gepigmenteerd, zelf met primer en met mijn stevigste kwasten die écht heel veel oogschaduw opnemen en afgeven krijg ik er praktisch geen kleur mee op mijn ogen. Ik lees er best goede reviews over, maar ik weet echt niet hoe die mensen dat in godesnaam dan vinden. De donkerste kleur geeft ietsjes kleur af, maar zeker niet donker, meer licht-taupe en omdat ik zoveel product moet "pakken" om kleurafgifte te krijgen, kreeg ik er een poeder-oog van...
De mediumkleur geeft een zeer licht waasje, mijn vriend vroeg waarom ik 2 blauwe ogen had (whehehehe, dat was niet de bedoeling!). Het is overigens een taupe-kleur met wat groen erin, hoe hij bij blauw kwam weet ik ook niet.
En de highlighter is qua kleur wel mooi, maar poederig met hele grote shimmers erin. Die kreeg ik in mijn oog toen ik het aan de binnenhoek van mijn oog aanbracht, ik kan je zeggen: "dat is géén aanrader..."

En dan nog even iets leuks, ik gebruik nu sinds een week Lush Aquamarina gezichtsreinigers en die bevalt tot nu toe prima. Ik gebruikte hiervoor 1 of een paar keer per week Lush Angels on Bare Skin, die ik meer als scrub gebruikte dan als reiniger. Omdat mijn huis eigenlijk niet zoveel scrub nodig heeft, heb ik de Aquamarina nu genomen. Daar zitten geen scrubdeeltjes in, maar wel reinigingsspul en vooral ook een zinkverbinding.
En wat ik al hoopte, sindsdien is mijn huis minder rood

Ik zie het direct na gebruik, rond mijn neus, voorhoofd en vooral mijn wangen, is het véél minder rood! Dat betekent dus ook dat ik als ik foundation gebruik, ik daar veel minder hoef te gebruiken.
En dat spul ziet er dus zo uit:
![images?q=tbn:ANd9GcSD1P_22wMV64gwJzla_v3WM0rhSFNvTSU5MB0N0LotuQhXMU0l&t=1]()
En concealer hoef ik tegenwoordig ook al minder aan te brengen rond mijn ogen sinds ik mijn sugarintake zwaar naar beneden heb bijgesteld. Geen snoepjes meer, geen suiker in de koffie, geen koekjes etc. Ik gebruik uit principe geen zoetstoffen dus dat was even wennen (ok, keihard afkicken dus...), maar het gaat nu wel goed eigenlijk

Ik wilde wat gezonder gaan eten, en bijkomend voordeel is dus dat ik minder donkere kringen heb onder mijn ogen. Ze zijn er nog zeker wel hoor, goed aanwezig, maar niet meer de "donkere units" die het eerst waren
[ Bericht 3% gewijzigd door BBQ-kip op 22-05-2011 12:33:03 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!