+ het verschil in nieuwsgierigheid en interessequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Neehoor,ze had een goed gesprek met Karim gehad,en geen behoefte om er over door te zeiken naderhand.
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.quote:
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.Ik vind het knap hoe ze zich staande heeft weten te houden bij dat stelletje gekken
![]()
is dit ook klaar
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk heb gewoon niks met Sharon net zoals andere mensen dit bij Jo hebben die laat ik toch ook lekker zeiken over Jo?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Haha +100quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
Ze gebruiken elkaar!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Dit, jammer dat Flip (dit niet ziet en) haar niet aan de kant zetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |