Aangezien het een ongeschreven wet is dat de topicposter zelf eerst antwoord moet geven hier mijn gegevens:
Een paar keer per maand. En ja, ik zie het nog steeds als een taboe. Beweegreden is dat het lekker is en ik geen vaste relatie heb. Nooit gesnapt overigens.
quote:plus dta et zo lang duurt als je niet beweegd maar goed dat is mijn mening
Op woensdag 19 juni 2002 13:25 schreef Lucille het volgende:
Beweegreden is dat het lekker is en ik geen vaste relatie heb.
ja klagen is anders, en bovendien moet ik links ook eens meer trainen...
ps.. kan ik dit ook onder RSI gooien??
quote:zie ook deze
Op woensdag 19 juni 2002 13:29 schreef mabit het volgende:
*zucht*Masturberen: hoe vaak en waar?
utfs
quote:Echt on-topic was die dus nauwelijks. Vandaar mijn opmerking in het begin. Je ziet het nu hier ook terug.
Op woensdag 19 juni 2002 13:29 schreef mabit het volgende:
*zucht*Masturberen: hoe vaak en waar?
utfs
quote:on-topic genoeg...
Op woensdag 19 juni 2002 13:31 schreef Lucille het volgende:[..]
Echt on-topic was die dus nauwelijks. Vandaar mijn opmerking in het begin. Je ziet het nu hier ook terug.
of wou je er een enquette van maken..?
quote:als je een vriendin hebt geloof ik je, met schuine oogjes
Op woensdag 19 juni 2002 13:28 schreef Talk2me het volgende:
0x
ik, een keer of 3/4 per maand en des ook omdat het lekker is en ik geen relatie heb.
quote:Waarom zou je niet meer masturberen als je een relatie hebt
Op woensdag 19 juni 2002 13:37 schreef enfermidade het volgende:[..]
als je een vriendin hebt geloof ik je
En on-topic, een keer of 40 per maand gok ik. Das al tijden zo, met of zonder vriendin
quote:als je goed kijkt zegt die gast 0 keer,
Op woensdag 19 juni 2002 13:46 schreef Tijn het volgende:[..]
Waarom zou je niet meer masturberen als je een relatie hebt
Dat snap ik echt niet, is dan opeens raar ofzo?
dus ik zou het nog kennen snappen als ie een vriendin heeft en zo veel sex heeft dat ie er niet aan toe komt, maar anders geloof ik er dus geen ruk van
en nee, masturberen is niet raar as je een vriendin hebt, anders ook niet dus...
quote:Ja, dat heb ik wel gelezen, maar kvind het net zo onlogisch om nooit te masturberen met vriend(in) als zonder.
Op woensdag 19 juni 2002 13:52 schreef enfermidade het volgende:[..]
als je goed kijkt zegt die gast 0 keer,
dat komt er bij mij gewoon niet in, geloof ik echt niks vandus ik zou het nog kennen snappen als ie een vriendin heeft en zo veel sex heeft dat ie er niet aan toe komt, maar anders geloof ik er dus geen ruk van
quote:ja, ik ook, daarom kon ik het gewoon niet geloven
Op woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen, maar kvind het net zo onlogisch om nooit te masturberen met vriend(in) als zonder.
-offtopic- wie heeft die keigave seinfeld gezien die ook hierover gaat??? met de weddenschap ???
Masturberen is fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |