Je kunt kiezen:quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:18 schreef marcosta het volgende:
waar op te halen?
errug handig op de camping!
Ik houd het graag centraal en open voor iedereen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:15 schreef FransDeens het volgende:
Ik had op zijn minst een reactie via PM verwacht, met eventueel een tegenbod.
Dan is het nog steeds netjes om even te reageren op een PM. Ik krijg dus geen tegenbod, het wordt bieden zolang je er zin in hebt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik houd het graag centraal en open voor iedereen.
In de policy wordt gevraagd de deals af te handelen in het topic, en het PM gebruik te beperkten tot het uitwisselen van gegevens. Dus TS doet dit goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:50 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds netjes om even te reageren op een PM. Ik krijg dus geen tegenbod, het wordt bieden zolang je er zin in hebt?
Ja, dit kan, vesa 75 als ik het juist zeg. (75mm afstand tussen de bevestigingspunten)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef manga het volgende:
Heeft ie een VESA mount? Ofwel, kan de TV aan een beugel hangen?
Klopt! Dat Hama statief.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef manga het volgende:
Ik heb toch eens een tripod bij jou gekocht? Ik ga even nadenken of ik een upgrade wil voor in de badkamer (als ie past op de huidige beugel). En wat voor bod ik dan wil doen
Bedankt voor 't antwoord.
@MissyB: staat genoteerd, maar nog te weinig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:45 schreef manga het volgende:
Kan de voet er af gehaald worden? En de TV is 40 CM breed in totaal dus inclusief de randen? Dan past ie misschien nét op mijn huidige beugel, wordt wel krap. Ik zal nog wat meer moeten gaan meten. Zal nog even nadenken eer ik een bod uitbreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |