abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96464593
Nou haar promotie filmpje zei wel weer genoeg...ik ik ik en nog een ik...geen duidelijk doel wat de andere drie dus wel hebben. Verder vind ik haar een dwingelant en toneelspeelster eerste klas!!!

En ook gewoon omdat ik het Karim meer gun omdat ik vele malen meer van hem genoten heb als van hele Jo ;) En anders Sharon...
pi_96464672
Oh ja....en ook nog omdat botox ma banden heeft met de regie en de stem (woorden van Jo) en het dus sterke vermoeden van doorgestoken kaart...dat hele gedoe met Dennis elke keer vlak voor de nominatie's ... zieltjes winnen en de privilege's van Jo - ikke - anna !!! Zal me niks verbazen als ze na secret story weer vrolijk de draad oppakt met Dennis en haar gewonnen ton...absoluut niet gegund dus maar ik vrees met grote vrezen :(
pi_96465068
Ik heb opzich niks tegen Jo

maar ze wil inversteren in een winkel die al bestaat
een heel ander doel dus dan sharon ,karim ,philip hebben

daarom niet joanna als is haar bedrijf nog wel niet wat ze zou willen ,ze heeft al een start ,de ander moeten nog van de grond komen

moet eerlijk toegeven dat ik philip er ook wel zie komen ,en sharon zal vast en een of ander goed dierendoel mogen promoten

dus dan zou karim overblijven

maar zeker niet jo,naar mijn mening
  zaterdag 7 mei 2011 @ 06:05:59 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_96465327
Jo mag de finale winnen, en Flipske gun ik ook een prijs "beste acteur"

[ Bericht 3% gewijzigd door spapaars op 07-05-2011 09:00:38 ]
pi_96467134
Ik denk dat ze mee gaat doen met de nieuwe serie van Oh Oh Cherso,...

quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een bnn'er?
Volgens mij is het een lid van BNN? ;)
The road to hell is paved with good intentions
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')