quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
In de normale wereld wel, maar dit is geen normale situatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Exact dat, precies wat we met alle verdachten doen.
Hoe ben jij daar zo zeker van?quote:Nee, hoor.
Het wijzen op iemands rechten is inderdaad niet mogelijk, maar de fysieke handeling die voorafgaan bij een arrestatie welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in the court of law.
Het wordt toch een martelaar. Dan hadden ze z'n dood moeten verzwijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In de normale wereld wel, maar dit is geen normale situatie.
[..]
Hoe ben jij daar zo zeker van?
180 miljoen inwoners, anti-Westerse houding, onstabiel land, tal van terroristische traningskampen waar de overheid geen zicht op heeft, om maar een paar aspecten te noemen.
Je wakkert het extremisme alleen maar aan door van hem een soort martelaar te maken.
Dat vroeg ik me ook af. Bron?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef vanhal het volgende:
Mondique, je in het vorige deel dat bin laden niet gewapend was en dus geexecuteerd is. Hoe weet je zeker dat hij niet gewapend was?
Er zijn gradaties in hoeverre iemand een martelaar kan worden. In andere woorden, hoe groot de ophef (of toejuiching) van hem kan worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het wordt toch een martelaar. Dan hadden ze z'n dood moeten verzwijgen.
He jij zei een aantal deeltjes terug dat bin laden jaren geleden al gedood was. Toch gek dat de taliban nu roept eerst bewijzen te willen ziendp dat de vs bin laden nu gedood heeft,niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die fake foto uit de situation room ook...
Je zegt het zo stellig, dat weten wij natuurlijk niet zeker. Een alternatief klinkt ontzettend gevaarlijk ja, maar zonder meer details...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren ook al jarenlang geruchten dat Osama constant met een bomgordel om zou lopen. Hij zou zich nooit levend laten pakken en het liefste Amerikanen in zijn dood meeslepen. Gelijk neerschieten was de enige optie.
Fake omdat? Zielig ventje ben jij zeg..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, denk de Amerikaanse vlaggen en kleuren weg en je zou denken dat dit een foto is die in het Midden Oosten is genomen.quote:
Vraag dat maar niet, hij verteld toch dat de taliban een simulatie is, en dat Obama alien is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef vanhal het volgende:
[..]
He jij zei een aantal deeltjes terug dat bin laden jaren geleden al gedood was. Toch gek dat de taliban nu roept eerst bewijzen te willen ziendp dat de vs bin laden nu gedood heeft,niet?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden, denk de Amerikaanse vlaggen en kleuren weg en je zou denken dat dit een foto is die in het Midden Oosten is genomen.
Wat is er fake aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, zelfs mét Amerikaanse vlaggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef popolon het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, denk de Amerikaanse vlaggen en kleuren weg en je zou denken dat dit een foto is die in het Midden Oosten is genomen.
Nou, dat lijkt me sowieso propaganda, alsof die dude 24/7 met een bomgordel liep, dan is de kans groter dat je jezelf per ongeluk opblaast dan dat je neergeschoten wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren ook al jarenlang geruchten dat Osama constant met een bomgordel om zou lopen. Hij zou zich nooit levend laten pakken en het liefste Amerikanen in zijn dood meeslepen. Gelijk neerschieten was de enige optie.
Was bij jou in de straat of op het werk iets te merken van het hele gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat werd gezegd op de persconferentie:quote:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12307698quote:1937: Bin Laden was unarmed when he was killed, Mr Carney says. He adds that another woman, besides Bin Laden's wife, was in the home when US operatives stormed into the Pakistani mansion.
1933: White House spokesman Jay Carney says Bin Laden's wife was shot in the leg but not killed, reversing an earlier report she died while being used as a human shield. She "rushed the US assaulter and was shot in the leg, but not killed".
Ik vind het niet onaannemelijk. Hij wilde per se als martelaar sterven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sowieso propaganda, alsof die dude 24/7 met een bomgordel liep, dan is de kans groter dat je jezelf per ongeluk opblaast dan dat je neergeschoten wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |