abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96343407
Karim mag blijven Sharon eruit.
pi_96343475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Let op! Er gaan 2 bewoners uit het spel Donderdag ;) Sharon / Mo :W
yessssssssssssssssssssssssss zou geweldig zijn
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:35:19 #53
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_96349273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Let op! Er gaan 2 bewoners uit het spel Donderdag ;) Sharon / Mo :W
Het kan zomaar kunnen gebeuren maar het waarom ontgaat me.
Zou het veel eerlijker hebben gevonden als ze allemaal waren genomineerd, en de kijker bepaalt wie naar de finale mag.
pi_96349965
Karim blijven, Mo ophoepelen, Sharon laat haar werkelijk karakter zien,
heeft schijnbaar al de tijd zich ingehouden en alles geblokkeerd, wat een hatelijk gedoe, en
slijmen met MO[OINIET ] nu zit ze achter het raam bekken te trekken, omdat Jo en Flip een woordenwisseling hebben, lekker genieten van andermans ellende, en die Flip mag de volgende keer naar Tiel vertrekken in een pot jam. [ zure sinaasappeljam] die verdient die Jo helemaal niet, lullo. Hij kiest liever voor MO[OINIET ]. En Jo heeft haar opdracht verziekt, door een jurk te maken voor die olifant in korte broek.
Mucho irritantos.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:53:12 #55
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_96350144
Van deze 3 is Monique mijn favoriet.
En Karim had vorige week al moeten optyfen. Dus doe dan deze week maar.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_96354599
De tussenstand is bekend. Sharon gaat aan kop. Tussen Karim en Monique is het een nek aan nek race volgens Secret Story. Dat gelooft toch geen hond.
pi_96358149
quote:
Tussen Karim en Monique is het een nek aan nek race volgens Secret Story. Dat gelooft toch geen hond.
Ha!! :+
pi_96359390
Ik ben voor MO, Karim oprotten!!!!
pi_96359598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:45 schreef kreta2010 het volgende:
Ik ben voor MO, Karim oprotten!!!!
Ben jij wel helemaal goed bij je paasei?
pi_96359730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Zwaann het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed bij je paasei?
Ik wel hoezo???
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:52:01 #61
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_96359741
Favo Sharon, Mo eruit!

Finale: Sharon, Karim en Joanna! *O*
pi_96360031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef kreta2010 het volgende:

[..]

Ik wel hoezo???
Ik snap gewoon niet zo dat jij wat ziet in Mo en niet in Karim, maar uiteraard mag iedereen zijn mening hebben hoor. That's the game! Toch hoop ik van harte dat Mo de tent morgen verlaat, ik vind haar echt verschrikkelijk.
pi_96362357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Zwaann het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet zo dat jij wat ziet in Mo en niet in Karim, maar uiteraard mag iedereen zijn mening hebben hoor. That's the game! Toch hoop ik van harte dat Mo de tent morgen verlaat, ik vind haar echt verschrikkelijk.
Respekt dat je zo reageert!!!

Tenminste op een aardige manier!!
Doet niet iedereen hier!!
Waarom Moniek;
omdat ze 3 geheimen heeft geraden en t spel goed heeft gespeeld , veel roering heeft gebracht hier.
Oke veel gejank, maar laat ons eerlijk zijn, ze wordt afgeschilderd voor ...................heel veel woorden met neuk......................en vies en.....................maar oh wat heeft iedereeen gesmuld...........

In principe valt op iedereen wat op-aan te merken, heeft posi- en negatieve dingen.

Karim mag ik ook, maar valt me laatste weken tegen en zonder gerard was hij al lang weggeweest.
Jammer dat geer weg is.
Als ik dan kijk naar de overblijvers vind ik dat Mo zoveel mensen bezighoudt en ik hou nu eenmaal ervan dat iemand die verafguisd wordt een kans krijgt.
Dat had ik ook met Huub in de Gouden Kooi, ja idd haha zal wel net zo gek als Mo zijn
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:57:21 #64
241662 Jian
Well, well, well
pi_96363731
Eigenlijk haat ik ze gewoon allemaal }:|
pi_96364820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef MargrietV het volgende:
Karim en Sharon zijn torenhoog mijn favorieten. Monique kan ik niet luchten of zien.
Dikke knuf Margriet.
Ben het volledig met je eens
pi_96364822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk haat ik ze gewoon allemaal }:|
Haha ja idd
pi_96366360
Ik was ook voor Gerard, snap niet dat hij eruit ligt. Kijk ook veel minder moet ik zeggen.
pi_96366481
Ja idd ik kijk ook niet veel meer ff fok en stream, maar nu super BB duitsland

Hier ist niet meer interessant
pi_96367866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef kreta2010 het volgende:

[..]

Respekt dat je zo reageert!!!

Tenminste op een aardige manier!!
Doet niet iedereen hier!!
Waarom Moniek;
omdat ze 3 geheimen heeft geraden en t spel goed heeft gespeeld , veel roering heeft gebracht hier.
Oke veel gejank, maar laat ons eerlijk zijn, ze wordt afgeschilderd voor ...................heel veel woorden met neuk......................en vies en.....................maar oh wat heeft iedereeen gesmuld...........

In principe valt op iedereen wat op-aan te merken, heeft posi- en negatieve dingen.

Karim mag ik ook, maar valt me laatste weken tegen en zonder gerard was hij al lang weggeweest.
Jammer dat geer weg is.
Als ik dan kijk naar de overblijvers vind ik dat Mo zoveel mensen bezighoudt en ik hou nu eenmaal ervan dat iemand die verafguisd wordt een kans krijgt.
Dat had ik ook met Huub in de Gouden Kooi, ja idd haha zal wel net zo gek als Mo zijn
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iemand een ander kan bezighouden...
Maar niet op de manier waarop Monique dat doet!

Haar continue aandacht vragen als ze zelf ergens last van heeft...heimwee, maik missen of weet ik het wat....

Maar als een ander iets nodig heeft , praat ze naar hun mond....

Karim of Sharon mag van mij winnen, eerlijke mensen (zo komen ze over op tv voor mij dan )
Liever nog sharon dan Karim :Y

maar dat is mijn mening...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_96380581
Mo eruit, Karim moet winnen en anders Sharon....
pi_96389562
Karim is lief voor mensen en lief voor dieren, goudeerlijk, hart op de goede plaats en volledig zichzelf. Heeft een droom en dat is reizen en hij maakt die droom niet mooier dan het is en zet zichzelf niet anders neer. KARIM = WEL WAT HET LIJKT --> TOPMENS
SMS Karim naar 5353 *O*
pi_96391111
Ik vind ze allemaal niet leuk heeft in t hele spel niet 1 persoon gezeten waarvan ik dacht die gun ik t! Vond gerard in t begin wel leuk maar later ook niet meer en die heeft poen genoeg.. Guido is gay alleen weet ie t zelf nog niet(niet dat daar wat mis mee is maar vind m gewoon een meeloper), servio was vals, laura lui en dom, alex het schoothondje van gerard, karim alleen al om die rode broek die moesten ze meteen verbranden!, flip en joanna gewoon omdat ze zo zijn.. Sharon omdat ze niets nuttigs doet en op de achtergrond blijft en mo ja eigenlijk vooral om haar stem, gejank maar ze brengt idd wel wat roering in het spel wat verder van niemand te zeggen valt juist door dat achterbakse gestook e.d. Maar gun haar dat ton ook niet
pi_96392876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Freule het volgende:
Karim mag blijven Sharon eruit.
Helemaal mee eens! *)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 mei 2011 @ 16:28:31 #74
335263 freaky40
pi_96393094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef SecretStoryKijker het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! *)
Second that :Y :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_96393223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Sorry... het volgende:
Ik zie dat de meesten voor Karim (fav) en Mo (out) kiezen. Het moet gek lopen als dit anders wordt !
Haha. Hier wilde ook de meerderheid niet dat Joanna bleef. Het hoeft niet héél gek te lopen hoor :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')