Iedereen moest 1 of 2 stickers omruilen met een sticker voor MO of Joquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk irritaties of er is iets niet eerlijk gegaan tijdens de SL
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
was een SL er is wat gebeurt Jo moest naar de KVDW en daarna iets nmet fans en werd Flip met handgebaren duidelijk gemaakt niks te zeggen.quote:
Ik vermoed dat Jo weer met haar grote scheur zat te tetterenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Waarom kijkt Sharon zo, wat is er gebeurt, we kregen een SL en nu zitten ze allemaal bij elkaar.........vragen vragen en vragen maar daden ho maar
Naar mijn ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 3 bewoners die morgen een bericht terug krijgen van een fan, Sharon is daar niet een van en heeft waarschijnlijk iets daarover gezegd. Mo heeft dat op een weer achterbakse manier verkeerd aan Jo door verteld en Jo wilde om uitleg an Sharon vragen wat er aan de hand was. Mo moest daar tuurlijk bij zijn en verdraaid alle woorden die ze tegen Jo heeft gezegd dat ze dat niet zo gezegd heeft. Sharon is denk ik boos op Jo omdat zij haar daarover iets gevraagd heeft.quote:
Zoals ik begreep vond Sharon dat Flip en Karim eigenlijk meer recht hadden op een bericht en is Mo naar Jo gegaan en heeft gezegd Sharon vind het niet eerlijk dat wij bericht krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Naar mijn idee
Jo en Mo krijgen morgen bericht van thuisfront.
Sharon tegen mo dat ze dat niet terecht vind.
Mo tegen jo doorgeluld.
Jo probeert zich eruit te lullen.
Sharon weet hoe laat het is.
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef danilel het volgende:
Naar mijn idee
Jo en Mo krijgen morgen bericht van thuisfront.
Sharon tegen mo dat ze dat niet terecht vind.
Mo tegen jo doorgeluld.
Jo probeert zich eruit te lullen.
Sharon weet hoe laat het is.
Je bedoeld net als haar moeder die aan tafel een vork in haar arm ramde als ze vervelend was vroeger?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef angeljacky het volgende:
Ik weet dat Jo in alles erg overdreven bezig is, maar is mijns inziens toch altijd beter dan ouders of eigenaren die hun kind en/of hond mishandelen. En die zijn er toch ook genoeg
Ik denk dat Jo een speciale hondentaart heeft besteld, heeft iemand die ik ken ook eens gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef delfse het volgende:
Ik weet dat Jo in alles erg overdreven bezig is, maar is mijns inziens toch altijd beter dan ouders of eigenaren die hun kind en/of hond mishandelen. En die zijn er toch ook genoeg
Ik vindteen hond is een hond en hoe sommige met dieren omgaan aankleden overdreven'. Eten geven bv taart is slecht voor je hond een hond heeft genoeg aan honden eten. Maar Jo denkt dat ze goed is voor haar hond .
Dat ook idd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Zoals ik begreep vond Sharon dat Flip en Karim eigenlijk meer recht hadden op een bericht en is Mo naar Jo gegaan en heeft gezegd Sharon vind het niet eerlijk dat wij bericht krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |