rotsvast zijn ook oplichters!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:02 schreef rece het volgende:
Buro Hogewoning Bestaat niet meer volgens mij.
Rostvastgroep Leiden of Den Haag.
En anders verhuurt Remax in Leiden ook nog wel het een en ander.
het gaat daar om 1 kamertje he....quote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou meteen voor deze woning gaan. Ongelooflijk veel luxe voor die prijs
http://www.funda.nl/huur/(...)ade-10/fotos/#foto-2
quote:Rental prices are including: gas, water, electricity, furniture, internet and cable tv.
Apartment 1: studio, 30 m² ¤ 675,-/month
Apartment 2: 2 rooms, 37 m² VERHUURD/ LET
Apartment 3: 2 rooms, 57 m² VERHUURD/ LET
Apartment 4: VERHUURD/ LET
Apartment 5: studio, 24 m² ¤ 650,-/month
Apartment 6: studio, 33 m² VERHUURD/ LET
Apartment 7: studio, 23 m² ¤ 650,-/month
En op Funda staat het op 6? Ik zie het al, gewoon niet duidelijk beschreven dat het om een studio gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
het gaat daar om 1 kamertje he....
[..]
Ahhh dat is echt kut, verschrikkelijk he, hoe ze mensen in een vies hol proberen te stoppen. Ik heb hier in Emmen een heel huis, die ga ik verhuren en ben nu druk bezig om alles tiptop te maken voor de huurders.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef Keroppi het volgende:
Overigens, mocht iemand tips hebben dan houd ik me ook altijd aanbevolen.
Heb laatst m'n eerste bezichtiging gehad. Dat was echt om te huilen. Een totaal afgeleefd appartementje zonder wasmachine aansluiting... en daar vroegen ze dan wel 650 euro voor...
Ja blijkbaar zijn ze echt voorzichtig geworden. Ze vragen zonder enige gene naar je inkomen en een vast contract lijkt ook vaak een vereiste te zijn... Waarschijnlijk hebben ze in het verleden toch vaak problemen gehad met mensen die de huur niet konden opbrengen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef JDx het volgende:
Nou zeg, had ik een mooi appartement gevonden van 800/maand exclusief.
Nu willen ze me niet aannemen, want je bruto loon moet minimaal 4-5 keer de maandhuur zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |