nope, mijn wifi is meer het probleem.. het wordt een andere avond voor mij..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef maxmit het volgende:
[..]
is het een probleem dat ik mij er dan ook een beetje tussen meng?
Moet je weer zoveel geluk hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb morgen tijd. Heb inmiddels bijna alle starters + nog een zooi leuke pokémon zoals Evee, Misdreavius, porygon.
Exeggute kan je trouwens in de Dream World gewoon tegenkomen!
abra vangen ruilen tegen mr. mime die traint keisnel en hakt spaandersquote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik moet die eletric gym leader verslaan.. ik heb zelf een pikachu en een warturtle met geen noemenswaardige moves die goed zijn.. heb geen zin om een geodude te vangen en 10 uur lang te trainen oid.. wat moet ik doen
Welk spel speel je dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik moet die eletric gym leader verslaan.. ik heb zelf een pikachu en een warturtle met geen noemenswaardige moves die goed zijn.. heb geen zin om een geodude te vangen en 10 uur lang te trainen oid.. wat moet ik doen
(van http://serebii.net/blackwhite/blackcitywhiteforest.shtml)quote:Over time, if you fiddle with the clock too much, the areas will become deserted with no trainers and buildings in Black City and no grass in White Forest. To fix this, you'll need to go into Entralink with your friends and try and get people to come to your areas.
Valt wel redelijk mee toch? Je kan in de dream world een uur lang rondlopen. Genoeg voor wel 10 keer de tree bezoeken denk ik zo.quote:
mime is sterker, niet sterker dan alakazam maar je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm maar ik wou eigenlijk later een ghastly-haunter vangen in die toren, maar daar kan ik nog niet heen.
dat is niet iets wat je hier zou moeten vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een werkende rom ? iemand enig idee anders even pm.
Je mag toch maar één keer per dag het bos in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt wel redelijk mee toch? Je kan in de dream world een uur lang rondlopen. Genoeg voor wel 10 keer de tree bezoeken denk ik zo.
Ik snap nog niks van die dream world..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je mag toch maar één keer per dag het bos in?
(en nu is er uiteraard weer eens onderhoud)
Nee, je mag wel maar 1 keer een wens doen. Als je op return to your home drukt kan je daarna opnieuw de dream world in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je mag toch maar één keer per dag het bos in?
(en nu is er uiteraard weer eens onderhoud)
Ik krijg ook bijna alleen maar Skulls en Helixen.quote:
Ik heb een totodile over!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand een totodile over?
(en een kabuto?)
exp.share ;-)quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
net een growlithe gevangen, moet 'm nu ~20 lvls powertrainen maar gaat echt te langzaam. Kan alleen maar zwakke aanvallen als tackle en emberMaar ik weet dat ie als ie lvl 50+ is en een arcanine wordt, het een supersterk beest wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |