Heeft iemand dit al naar Maik gestuurd via Twitter?quote:
wat een sukkel ! en wat heeft de PVV er nou weer mee te maken? zielig mannetje toch die johnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef Urb het volgende:
Ik blijf me verbazen over die reacties op die scheve news feiten op de SST site.![]()
![]()
John
John
3 mei 2011 om 16:52
Kijk, dat is nou humor. Zonder Monique in het huis gaat het echt een stuk saaier worden. Voor leuke momenten moet je niet bij Karim of Sharon zijn. Die gaan slapen de laatste week. Gerard deed de laatste weken ook helemaal niets meer en is daarom ook afgerekend door de stemmers. En Penso Positivo II, leuk dat er nog mensen zijn die WEL in de gaten hebben hoe het zit. Maar als je het niveau van de mensen die hier reageren ziet, dan verbaast het me niets dat zo veel mensen Sharon leuk vinden. Laat dat mens toch lekker op haar Geertje Wilders gaan stemmen en ons niet lastig vallen in dit programma. Als Sharon wint gaat ze vast geld voor de PVV doneren.
Cleopatra Thijm
Cleopatra Thijm
3 mei 2011 om 17:04
Sorrie hoor John Ik vind Karim en Sha helemaal niet positief en ze gaan me dan steeds meer tegenstaan.....Maar Flipje mag er best wezen en Jo ook... Ik ben denk ik hun grootste fan....
http://www.secretstory.nl/nieuws/3372/Pottenkijkers
Nou, zit wel wat in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een sukkel ! en wat heeft de PVV er nou weer mee te maken? zielig mannetje toch die john
Sukkels moeten er ook zijn, zo kun je beter onderscheid maken !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een sukkel ! en wat heeft de PVV er nou weer mee te maken? zielig mannetje toch die john
slaat nergens op, iedereen mag stemmen op wie hij wil.quote:
Tsja, blijkbaar mist de manier waarop de bewoners daar neergezet worden in ieder geval z'n doel niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Stability het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PVV ers zijn een uitzondering op de regel. Nooit zo'n achterlijke partij mee gemaakt met enge mensen...in alle opzichten...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Stability het volgende:
[..]
slaat nergens op, iedereen mag stemmen op wie hij wil.
Me2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet op die SSTsite zit.
tja het is dan ook allemaal script denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar mist de manier waarop de bewoners daar neergezet worden in ieder geval z'n doel niet.![]()
en toch bestaan ze, en anderen denken daar anders over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PVV ers zijn een uitzondering op de regel. Nooit zo'n achterlijke partij mee gemaakt met enge mensen...in alle opzichten...
Tja, triest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch bestaan ze, en anderen denken daar anders over.
nee, gewoon ieder zn mening..pvda is ook triest toch?quote:
zo'n 10% van de stemgerechtigden, dus ik zou maar een beetje dimmen ( @ freaky40 ) want je kent er (onbewust) vast genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
[..]
en toch bestaan ze, en anderen denken daar anders over.
Ben ik het niet mee eens. Ben anti rechts.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:36 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, gewoon ieder zn mening..pvda is ook triest toch?
De trut.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo is boos
Nog even het filmpje waarin Mo vertelt hoe eerlijk en oprecht ze altijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |