Jaha. Als je BMI boven de 27 heb je dispensatie nodig om er te mogen posten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Gellius het volgende:
Er posten slanke mensen in het slanktopic?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moest er door het plaatje vooral aan denken dat het hoog tijd was om te kolven.
Echt? Ik dacht juist:quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:03 schreef broer het volgende:
Ik dacht: "Maar 't is allemaal goed gekomen." En dan een plaatje waaruit bleek dat ze toch weer samen oud zouden worden.
Dat hou je lang vol.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moest er door het plaatje vooral aan denken dat het hoog tijd was om te kolven.
Cortina. Is Nederlands, maar de fietsen worden (als ik het goed heb) in Tsjechië gemaakt. Leve de EU.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Cortina. Is Nederlands, maar de fietsen worden (als ik het goed heb) in Tsjechië gemaakt. Leve de EU.
Een echte saaie papafiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef Ringo het volgende:
Vandaag ga ik een nieuwe fiets kopen.
[ afbeelding ]
Jij dan met je kids.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Z het volgende:
Papafiets/mamafiets, brrrrr. Wat een woorden. Ik heb er nog één: 'citytrip', ik heb één keer een stukje Boer zoekt Vrouw gezien en toen gingen ze massaal "op citytrip", huuuuu.
Ik heb mijn old-skool kruisframefiets nog steeds en maak er nog steeds de blits mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Ringo het volgende:
Niks nieuws onder de zon.
een klassieke Hollandse herenfiets (the Pon Bike)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |