Dat drink ik nooit dus dat valt dan weer meequote:

Of pakken appelsientje, roosvice, melk dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat drink ik nooit dus dat valt dan weer mee

Dat dan weer welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of pakken appelsientje, roosvice, melk dat soort dingen

niemand ziet ze, zelfs mijn collega's zien ze nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. het feit dat je ze niet ziet zegt ook wel iets over je
die verbeterpunten leren te zien is lastig.. maar dat gaat vast lukken!
welke dingen gaven ze als voorbeelden voor verbeterpunten???

Doeidoeiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Solique het volgende:
Wat later dan geplanned, maar ben op weg naar huis

Ik zal me wel even laten horen, ik zei net tegen me collega: HO WACHT!!! Ik pak dat wel op
 Ik zal me wel even laten horen, ik zei net tegen me collega: HO WACHT!!! Ik pak dat wel op  

Wahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik heb al iets gevondenIk zal me wel even laten horen, ik zei net tegen me collega: HO WACHT!!! Ik pak dat wel op

Goed plan! Ik ga gewoon helemaal los hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wahahaha
Ik zou opvallende kleding gaan dragen
Dan val je wel op

Tsja.. je leidinggevende wil meer uit je halen dan je nu doet. dat doet hij/zij met de beste wil van de wereld..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik heb al iets gevondenIk zal me wel even laten horen, ik zei net tegen me collega: HO WACHT!!! Ik pak dat wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

Zo valt ze wel op:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wahahaha
Ik zou opvallende kleding gaan dragen
Dan val je wel op

quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tsja.. je leidinggevende wil meer uit je halen dan je nu doet. dat doet hij/zij met de beste wil van de wereld..
misschien moet je eerst aan jezelf erkennen dat je je werk inderdaad onder je nivo doet.. om dan vervolgens er achter te komen naar welk nivo je wil groeien..
en er wat aan doen om op dat nivo te komen..Moet er wel bij vertellen dat er per 1 juli iemand uit moet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier geldt Last in, first out... En heel toevallig ben ik dat
Dus soms heb ik het idee dat ze een spelletje spelen met me
Maar goed, ben genoeg negatief geweest nu, ik ga zo richting huis! Hoofdpijnpil nemen en op tijd slapen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 16:48:12 ]

iets met self-fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet er wel bij vertellen dat er per 1 juli iemand uit moet he
Maar goed, ben genoeg negatief geweest nu, ik ga zo richting huis! Hoofdpijnpil nemen en op tijd slapen

Wel thuis meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet er wel bij vertellen dat er per 1 juli iemand uit moet he
 lekker ontspannen, je hebt dit weer ff gehad voor vandaag
 lekker ontspannen, je hebt dit weer ff gehad voor vandaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |