Nee, naaaasty thingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, naaaasty thingsWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniaal Muck
Heb je die echt als tegeltjes aan de wand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 16:12:38 ]
[..]
Nee, naaaasty thingspoepen in het vlaams is hetzelfde als datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en das niet nasty das nice
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
Nee, naaaasty thingsBoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plompzakken
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Niet meer, maar in mijn oude studentenhuis zullen ze nog wel hangenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe![]()
Geniaal Muck
Heb je die echt als tegeltjes aan de wand?
Poeh, ben blij dat je je baan nog hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Gesprek redelijk goed verlopen. Ze zagen wel verbetering, maar ik moet meer pro-actief handelen
Ja lieffie ik snap wat er bedoel werd.quote:
en volgende week gaat alles goed maar je bent te enthousiastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Gesprek redelijk goed verlopen. Ze zagen wel verbetering, maar ik moet meer pro-actief handelen
ja nog welquote:
Ja dat zullen we zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
en volgende week gaat alles goed maar je bent te enthousiast_!
En wat vind je zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik voel me iets beter, ze hebben ook wat voorbeelden genoemd. Dus nu even over nadenken of ik er wat mee kanquote:
er zijn altijd verbeterpuntenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me iets beter, ze hebben ook wat voorbeelden genoemd. Dus nu even over nadenken of ik er wat mee kan
Ik zei nog, ja op de afdeling loopt alles perfect, hoe kan ik dingen dan verbeteren? En toen zei me teamleider, die dingen zijn er wel....
Nou ja morgen maar heel de taken lijst overhoop halen en doorspitten
Nou ben blij dat het toch ietwat positief heeft uitgepakt dan... hopelijk kan je er iets mee en zijn zij ook eens tevredenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me iets beter, ze hebben ook wat voorbeelden genoemd. Dus nu even over nadenken of ik er wat mee kan
Ik zei nog, ja op de afdeling loopt alles perfect, hoe kan ik dingen dan verbeteren? En toen zei me teamleider, die dingen zijn er wel....
Nou ja morgen maar heel de taken lijst overhoop halen en doorspitten
ja dat blijkt maar weer, maar ik zie ze niet (nog nietquote:
[..]
Nee, naaaasty thingsDie zijn wel leuk voor op werk... we hebben nu van die saaie witte tegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:A28
Amersfoort - Zwolle
tussen Harderwijk en Elspeet
3 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min) door een geschaarde aanhanger
tussen Harderwijk en Elspeet
afsluiting van de rechterrijstrook in verband met een geschaarde aanhanger
hmm.. het feit dat je ze niet ziet zegt ook wel iets over jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat blijkt maar weer, maar ik zie ze niet (nog niet) Maar goed ik zal ze krijgen..... GIRLPOWER!!!!!! Ik vind wel iets dan maar
Heeft wok 170 gereden met aanhangerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |