Haal een bak Ben & Jerries.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ben vorig jaar op 15 mei 2010 begonnen met wat aan mijn gewicht doen, dus dat wordt volgende week een emotioneel moment![]()
quote:
Eensquote:
Ook eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen door alleen meer te bewegen is niet zo heel succesvol hoor, dan moet je wel héél veel meer bewegen en echt flink sporten elke dag. Minder energie binnen krijgen is stukken sneller
Ik opteer voor minder energie binnen krijgen en meer bedsportquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen door alleen meer te bewegen is niet zo heel succesvol hoor, dan moet je wel héél veel meer bewegen en echt flink sporten elke dag. Minder energie binnen krijgen is stukken sneller
Kom maar langsbrengenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Iemand die toch nog de pindarotsjes wil delen met mij?
De DVDavond gaat niet door vanavond
Je humeur kan te maken hebben met een lage glycogeenvoorraad en/of bloedsuikerspiegel en niet zozeer met het vetpercentage van je lichaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef z80 het volgende:
ik heb gemerkt dat als ik minder eet, en mijn gewicht richting de 64 Kg gaat mijn humeur ook naar beneden gaat.
wat niet heel erg handig is icm mijn werk. dan maar meer eten en niet onder de gewenste 65 Kg komen.
Kom maar halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kom maar halen?Nee..kom maar brengen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook geen zin in schoonfamilie hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
en een combinatie garandeert resultaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Deze zijn best leuk hoor, maar erg druk en zoals je weet ben ik dat nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee..kom maar brengen danIk heb ook geen zin in schoonfamilie hoor
DH, ik heb een (nieuw) pak nodig, liefst eentje die ik straks bij sollicitaties voor m'n eerste 'echte' baan kan dragen. Hoor goeie dingen over Suit Supply. Wat raad jij aan? Moet ik aan prijscategorie 200-400 EUR denken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en een combinatie garandeert resultaat
Voldoet een C&A'tje niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DH, ik heb een (nieuw) pak nodig, liefst eentje die ik straks bij sollicitaties voor m'n eerste 'echte' baan kan dragen. Hoor goeie dingen over Suit Supply. Wat raad jij aan? Moet ik aan prijscategorie 200-400 EUR denken?
Je hebt nu een heel gespierde rechter arm?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik opteer voor minder energie binnen krijgen en meer bedsport
Of links? Of misschien is hij 1 van de weinige personen die zichzelf oraal kan bevredigen. Wel goed voor je buikspierenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nu een heel gespierde rechter arm?
Zat ik aan te denken, maar een polyester pak kost 70-100 EUR en tref je net wat puristen aan op sollicitaties dan zal dat niet goed doen. Liever wat meer uitgeven voor een goed eerste pak...quote:
Zelf geen Suit supply maar broer en bekenden zijn er erg tevreden over. Moet er daar nog eens eentje scoren. Denk wel aan zo'n bedrag (incl shirt)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DH, ik heb een (nieuw) pak nodig, liefst eentje die ik straks bij sollicitaties voor m'n eerste 'echte' baan kan dragen. Hoor goeie dingen over Suit Supply. Wat raad jij aan? Moet ik aan prijscategorie 200-400 EUR denken?
Nee, het was maar een geintje. Om eerlijk te zijn heb ik nooit een pak nodig gehad bij een sollicitatie. Ze wilden blijkbaar geloven dat ik echt een nerd wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken, maar een polyester pak kost 70-100 EUR en tref je net wat puristen aan op sollicitaties dan zal dat niet goed doen. Liever wat meer uitgeven voor een goed eerste pak...
Jij nog adviezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |