Zei hij "Psst Psst he meisje!" !quote:
Duidelijk. Dan zou ik zeggen dat het achterhoutbeestjes zijn, met vleugels.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Nee man, lijkt daar totaal niet op. Het lijken eerder grote muggen. Ze vliegen een beetje rond t hout, gaan dan even chillen op t hout, vliegen weer wat.
Dit hout staat achter in de tuin, daar zitten ze. Het hout voor heeft ze niet geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zei hij "Psst Psst he meisje!" !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan zou ik zeggen dat het achterhoutbeestjes zijn, met vleugels.
Ik vind het niet echt op sluipwespen lijken, maar ik ben dan ook geen sluipwespexpert.quote:
Neen. Buren e.d hebben ook geen vijver. Vanmiddag trouwens wel een reusachtige libelle ook in de tuinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef WinnieWana het volgende:
Het lijkt op een nimf van een libelle (soort). Maar de foto is niet erg duidelijk. Heb je toevallig water in de buurt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
Beter pak je even een deo-bus en een aansteker, dit ziet er niet best uit.
Lijkt er wel verdacht veel op hè! Maar mug + hout leverde me nog vrij weinig op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Volgens mij is het in ieder geval een muggensoort.
Familie Rouwmuggen (Sciaridae), denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
[..]
Lijkt er wel verdacht veel op hè!
Of verplaats de blokken hout naar de voorkant van het huis!quote:
Volgende wiki houden die van vochtige plekken, if anything is dit hout de laatste weken juist erg droog geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Familie Rouwmuggen (Sciaridae), denk ik.
Dat is plan Bquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of verplaats de blokken hout naar de voorkant van het huis!![]()
Mugsoort lijkt mij niet; die houden niet van de geur van hout. (echt!)
Goed bezig, of ze moeten natuurlijk het hout gaan volgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is plan B
Ja, zoiets las ik ook. Bepaalde soort hout, en zal wel over onze normale mug gaan. Geen idee of dit voor alle muggen geldt?
Volgens mij is het er toch echt een. Je hebt alleen weer ontelbaar veel soorten binnen deze familie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgende wiki houden die van vochtige plekken, if anything is dit hout de laatste weken juist erg droog geworden.
[..]
Dat is plan B
Ja, zoiets las ik ook. Bepaalde soort hout, en zal wel over onze normale mug gaan. Geen idee of dit voor alle muggen geldt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |